cellman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
para bankada değilse yani pazartesi geçecekse, pazartesi onların labor day ' i..yani tatil..o zaman salı mı geçecek ?
Ödeme işlemde olduğu için bizim paramızı Google, elden çıkarmış durumda. Paramızın artık onlarla alakası yok çünkü para işleme girmiş durumda. Muhtemelen ipler, bizim bankalarımızın elinde. Pazartesi ABD'de tatil olması, bizi etkilemez.