• 29-08-2008, 18:06:10
    ödeme işlemde pazartesi sabah garanti akbank yatar iş bankası kesin yine bir arıza cıkartacak ögleden sonraya aksatacak diye düşünüom

    inş bir sorun olmadan sabah alırız paralarımızı .
  • 29-08-2008, 18:46:34
    Üyeliği durduruldu
    haziranda 70 dolar temmuzda 50 dolar ağustosta 50 dolar var.

    vergi bilgilerini 16-17 si gibi girdim.

    ödeme işlemde yazmıyor . ne zaman alırım?
  • 29-08-2008, 18:55:43
    Yusufyusuf, gelecek ay alırsın muhtemelen.
  • 29-08-2008, 19:18:36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben 22 Ağustos'ta banka hesap bilgilerimi doğruladım ama hala 'Ödeme İşlemde' yazmıyor. Neden acaba
  • 29-08-2008, 19:19:43
    Üyeliği durduruldu
    gnydgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yusufyusuf, gelecek ay alırsın muhtemelen.
    hadi ya :S 15 inde falan alamazmıyım?
  • 29-08-2008, 19:34:09
    _nkA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 22 Ağustos'ta banka hesap bilgilerimi doğruladım ama hala 'Ödeme İşlemde' yazmıyor. Neden acaba
    ayın 15inden önce doğrulaman gerekiyordu.
  • 29-08-2008, 19:39:46
    yusufyusuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hadi ya :S 15 inde falan alamazmıyım?
    ödemeler her ayın sonunda yapıyor sanada bi dahaki ayın sonunda ödeme yaparlar.


    ayrıca arkadaşlar ödeme işlemde yazısı saat 14:00da yazmış yani şuan paralar bankaların elinde.

    garanti bankası artık cumartesi günleride çalışıyor o yüzden belki garanti bankasıyla çalışanların paraları cumartesi günüde geçebilir hesaplarına.
  • 29-08-2008, 19:47:21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Madem herkes burda, şöyle birşey sorayım.

    https://www.r10.net/google-adsense/22...liskileri.html

    Bu şekilde gelirlerimizi arttırabilirmiyiz?
  • 29-08-2008, 21:45:12
    29 Ağu Ödeme işlemde