hadi ya :S 15 inde falan alamazmıyım?
ödemeler her ayın sonunda yapıyor sanada bi dahaki ayın sonunda ödeme yaparlar.
ayrıca arkadaşlar ödeme işlemde yazısı saat 14:00da yazmış yani şuan paralar bankaların elinde.
garanti bankası artık cumartesi günleride çalışıyor o yüzden belki garanti bankasıyla çalışanların paraları cumartesi günüde geçebilir hesaplarına.