yusufyusuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hadi ya :S 15 inde falan alamazmıyım?
ödemeler her ayın sonunda yapıyor sanada bi dahaki ayın sonunda ödeme yaparlar.


ayrıca arkadaşlar ödeme işlemde yazısı saat 14:00da yazmış yani şuan paralar bankaların elinde.

garanti bankası artık cumartesi günleride çalışıyor o yüzden belki garanti bankasıyla çalışanların paraları cumartesi günüde geçebilir hesaplarına.