• 26-08-2008, 15:31:50
    gelsin $x554 keyfimize bakalım ya
  • 26-08-2008, 15:50:16
    Yarın İnşallah yatar .
    12 Dev Adam'ın maçına bilet alacam , yarına kadar yatmazsa sanırım bilet kalmayacak.
  • 26-08-2008, 15:52:30
    cyberbob adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın İnşallah yatar .
    12 Dev Adam'ın maçına bilet alacam , yarına kadar yatmazsa sanırım bilet kalmayacak.
    Yarına kadar yatması için bugün içerisinde "ödeme işlemde" olması lazım ki ben nedense bugün ieçrisinde bu yazıyı göremeyeceğimizi düşünüyorum. Benim de çok ihtiyacım var acilen, umarım yanılırım da bugün "ödeme işlemde" yazısını görebiliriz.
  • 26-08-2008, 16:04:01
    Üyeliği durduruldu
    saat 18 - 21 arası yazmasını beklıyorum aksi halde yarına sarkar
  • 26-08-2008, 18:48:08
    26 ila 30 arası kesın alırsınız
  • 26-08-2008, 18:58:05
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dolar dusuyor en son gun alcaz adsense yi
  • 26-08-2008, 19:09:36
    Perşembe gelir bence.
  • 26-08-2008, 19:44:56
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    27 sabahı değil ama 28 kesin diyorum elimizde olur. Genelde hep böyle oldu cumaya kalmalar haftasonlarına kalmalar olmadı pazartesileri çok gördük. Alışmış olmalısınız ilk defa alacakların heyecanlarını anlamak normal ama önemli olan yeterki googleden alacağınız olsun
  • 26-08-2008, 20:00:04
    Üyeliği durduruldu
    selam arkadaslar bu ay adsensede 112 $ dolarım var onumuzdekı bu odemeyi alırmıyım banka hesapım dogrulandı bilgi verırmısınız bana ? ilk kez kullanıyorum