Yarın İnşallah yatar .
12 Dev Adam'ın maçına bilet alacam , yarına kadar yatmazsa sanırım bilet kalmayacak.
Yarına kadar yatması için bugün içerisinde "ödeme işlemde" olması lazım ki ben nedense bugün ieçrisinde bu yazıyı göremeyeceğimizi düşünüyorum. Benim de çok ihtiyacım var acilen, umarım yanılırım da bugün "ödeme işlemde" yazısını görebiliriz.