• 25-02-2008, 19:50:39
    Üyeliği durduruldu
    28 pperşembe öğleden sonra işlemde yazar cuma tüm bankaların hesaplarında olur kafanızı yormayın artık eskisi gibi erken ödeme yapmıyorlar eskiden 24 25 dedimi yazardı şimdi 28 oldu devamlı son aylarda
  • 25-02-2008, 19:52:20
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu ay 29 çektiği için daha erken yapma ihtimalide olabilir google yayıncıları düşünürse
  • 25-02-2008, 22:40:46
    Üyeliği durduruldu
    ach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ay 29 çektiği için daha erken yapma ihtimalide olabilir google yayıncıları düşünürse

    googlemi düşünecek bu zamanda
  • 25-02-2008, 23:37:55
    Ödeme İşlemde arkadaşlar.
    şaka sadece
  • 25-02-2008, 23:44:41
    yapmayın şöyle şakalar kardeşim
  • 25-02-2008, 23:46:08
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme İşlemde arkadaşlar.
    şaka sadece
    yaptığın işmi ya bide minnacık yazmış görünmesin diye görmemiştim ilk onu büyük bi umutla baktım panele tık yok. alacağın olsun
  • 25-02-2008, 23:52:22
    Kızma Kardeşim benım
  • 25-02-2008, 23:53:55
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme İşlemde arkadaşlar.
    şaka sadece
    zuhaha.... güzel şaka
  • 25-02-2008, 23:59:28
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kızma Kardeşim benım
    ben zaten inanmamıştım