• 19-02-2008, 20:45:28
    #19
    Mart'ın başlarında ödeme yatar diye tahmin ediyorum ki genelde öyle oluyor.
  • 19-02-2008, 20:50:06
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu ay alamıyorum gelecek ay inş. alırım
  • 19-02-2008, 20:50:11
    #21
    Üyeliği durduruldu
    bundan öncede adsenseden ödeme aldım ama bu alacağım bana göre ilk sayılır. 6 ay sonra 100$ ı geçebildik. pinide sagolsun postacı amcalar getirmemis 15 inde gittik ptt de araya araya bulduk
  • 19-02-2008, 20:53:52
    #22
    Üyeliği durduruldu
    kaç ay oldu, hala test ödemesi bekliyoruz
  • 19-02-2008, 21:15:37
    #23
    bende 26'sı alabiliriz diyorum olmazsa Mart 4-5 kesin gelir.. (:

    erol bırak git bu işleri ya :/
  • 19-02-2008, 23:11:00
    #24
    Allah herkese her ay ödeme almayı nasip etsin güzel oluyor
  • 20-02-2008, 00:04:36
    #25
    Çok erken bir konu bence. En erken 25 Şubat ödeme işlemde 26 da hesaplarda.
  • 20-02-2008, 00:45:38
    #26
    ocak ödememi şubatın 11inde almıştım. Bakalım şubat ödememi nezaman alıcam
  • 20-02-2008, 00:51:32
    #27
    Şuan 1 200 000 gösterim ve 12 000 tıka 300 dolar alıyorum ama bundan bi kaç ay öncesi 1 000 000 gösterim 10 000 tıka 300 alıyordum ya adsense son zamanlarda cimrileşti ya da geçersiz tık sayısı arttı. Sizce kardeşim adına yeni bir adsense hesabı alıp farklı sitelere farklı adsense mi yerleştirirsem karlı çıkarım yoksa tek hesap üzerinde yoğunlaşarak mı?

    Bazen buralarda arkadaşlar hesapları hakkında 500 dolar 1000 dolar aldıklarını söylüyor

    Bu ücrete yaklaşan arkadaşlar gösterim ve tık sayıları hakkında da bilgi verirlerse sevinirim bir karşılaştırma yapalım