• 22-02-2008, 22:17:45
    #64
    hergün hesabıma tereddütlü bakıyorum baktından sonra güzel bir oh çekiyorum bugunude kurtardık diye
  • 22-02-2008, 22:59:04
    #65
    TeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hergün hesabıma tereddütlü bakıyorum baktından sonra güzel bir oh çekiyorum bugunude kurtardık diye
    Girmiyorum eskiden kendi reklamlarıma 1 kere tıklardım şimdi onuda yapmıyorum boşu boşuna sebepsiz gitmeyelim diye.
  • 22-02-2008, 23:09:34
    #66
    salı günü google bize kıyak gecer
    google neden türk webmasterları sevmez :|
  • 22-02-2008, 23:24:13
    #67
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    salı günü google bize kıyak gecer
    google neden türk webmasterları sevmez :|
    Bizden Tüm Dünya Korkuyor Birazda Google Korksun
  • 22-02-2008, 23:25:59
    #68
    Üyeliği durduruldu
    TeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hergün hesabıma tereddütlü bakıyorum baktından sonra güzel bir oh çekiyorum bugunude kurtardık diye

    zuhahahaha aynı ya 3.3 3.4 atıyo
  • 22-02-2008, 23:32:35
    #69
    Ne güzel böyle bir site var paylaşıyoruz duygularımızı. Ben de ilk defa yüklü bir miktar alacağım. Bir sorun çıkmazsa. Herkeze şimdiden hayırlı olsun.
  • 22-02-2008, 23:36:04
    #70
    Jiletkaydi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zuhahahaha aynı ya 3.3 3.4 atıyo
    3.4 bile değil 3.5
  • 23-02-2008, 00:21:13
    #71
    bende adsenselıyım ama daha para almıs deılım pın sorunu cekmekte varmıs
  • 24-02-2008, 22:24:16
    #72
    Yarın akşam ödeme işlemde ve salı hesaplarda