TeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hergün hesabıma tereddütlü bakıyorum baktından sonra güzel bir oh çekiyorum bugunude kurtardık diye
Girmiyorum eskiden kendi reklamlarıma 1 kere tıklardım şimdi onuda yapmıyorum boşu boşuna sebepsiz gitmeyelim diye.