• 25-02-2008, 01:24:48
    #91
    salı yatsın ya
  • 25-02-2008, 08:39:10
    #92
    Üyeliği durduruldu
    Önceki yıllara nazaran son 6 aydır hep ayın son gününe yakın alıyoruz.
    tahminim inşallah tutmaz ancak ayın 29unda yani cuma günü para hesabımızda olacaktır.. harcamalarınıza dikkat edin bence. google bizi şaşırtmayacaktır.
  • 25-02-2008, 10:15:46
    #93
    tam zamanında yatar yine, tedirgin olmayın zaten pek heycanı da kalmadı, gelirler düştü oldukça...
  • 25-02-2008, 10:26:56
    #94
    Misafir
    Ocak kazançları yatıcak dimi şubat ayında ?
  • 25-02-2008, 12:41:33
    #95
    Silver1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ocak kazançları yatıcak dimi şubat ayında ?

    Evet 1-31 Ocak kazançlarını Şubat sonunda alırız.
  • 25-02-2008, 13:07:25
    #96
    Misafir
    Bu durumda şubat ayında kazandıklarımı marrta alırım dimi, ilk kez ödeme alıcamda
  • 25-02-2008, 13:44:43
    #97
    Misafir
    Silver1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu durumda şubat ayında kazandıklarımı marrta alırım dimi, ilk kez ödeme alıcamda
    Evet, önceki aylardan toplamı 100 dolar aşmayan ödemeler ile birlikte şubat ayında kazandıklarınızı mart ayında alacaksınız.

    Tabii eğer şubat sonunda hesabınızda 100 dolar'ı aşkın bir ücret bulunursa ve, 15 marttan sonra hesap numarası veya çek talebi konularında bilgi güncellemesi yapmazsanız...
  • 25-02-2008, 13:50:52
    #98
    Perşembe gününe kadar ödeme beklemeyin =)
    Çarşamba akşamı işlemde perşembe hesaplarda. Ahada buraya yazdım
  • 25-02-2008, 13:55:25
    #99
    cuma ya kadar gelsinde hangi gün gelirse gelsin farketmez