• 26-02-2008, 12:41:59
    Üyeliği durduruldu
    Bugün çok zor. Büyük bir ihtimalle yarın
  • 26-02-2008, 14:15:02
    Ödeme işlemde
  • 26-02-2008, 14:18:00
    Shimaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme işlemde
    Şaka değil demi ?
  • 26-02-2008, 14:22:25
    Üyeliği durduruldu
    Ödeme işlemde mişlemde değil beklemedeyiz.
  • 26-02-2008, 14:23:15
    Shimaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme işlemde
    ödeme işlemde falan değil ... en azından bende değil..
  • 26-02-2008, 14:31:39
    Üyeliği durduruldu
    Ben hiç bu saatte ödeme işlemde görmedim
  • 26-02-2008, 14:32:05
    eski hesaba bakmışım ya, eski hesapda şuan ödeme almayanların hesaplarını ekliyorlar bende ödeme alacağım hesap sanmışım pardon
  • 26-02-2008, 15:10:23
    keyifsiz geçiyor bekleyişlerin
    yükselmedi tık başı ücretlerin
    böyle devam edersen google
    b*ku yedik şimdiden bilesin...

    para ver google
  • 26-02-2008, 15:48:18
    Demek cumaya kaldı. Zaten ayı son haftası ya salı hesaplarda olur ya cuma. Okul harç parasını yatıracaktım. İlla ayın son gününe kadar bekletecekler. Neyse