Konu
Adsense Şubat 2008 Ödemeleri..
26-02-2008, 15:48:18
#135
Cagatayh
Demek cumaya kaldı. Zaten ayı son haftası ya salı hesaplarda olur ya cuma. Okul harç parasını yatıracaktım. İlla ayın son gününe kadar bekletecekler. Neyse