• 26-02-2008, 16:30:41
    benimde harç param var cumaya kadar yatması lazım
  • 26-02-2008, 16:40:40
    bekchi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keyifsiz geçiyor bekleyişlerin
    yükselmedi tık başı ücretlerin
    böyle devam edersen google
    b*ku yedik şimdiden bilesin...
    para ver google

    zuhahaha

    sakin ol usta
  • 27-02-2008, 00:30:34
    neden hala işleme sokmadı yahu bu google
  • 27-02-2008, 00:36:29
    Amerika da ödemeler hesaplara geçmeye başladı...
  • 27-02-2008, 00:38:02
    gece geçer heralde bizde de bekliyoruz..
  • 27-02-2008, 00:38:45
    ödemeleri erken almak için oraya mı taşınmalı
  • 27-02-2008, 00:42:09
    Üyeliği durduruldu
    27 si öğleden sonra işleme alınır heralde.
  • 27-02-2008, 06:28:36
    Üyeliği durduruldu
    RoMeO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    27 si öğleden sonra işleme alınır heralde.

    maalesef 27 degil 28 öğleden sonra
  • 27-02-2008, 06:39:06
    28 sabahı ödeme işleme düşer öğleden da paracıkları çatır çatır yerim