• 05-03-2008, 22:53:21
    Yarın sabah 10:00 a kadar inşallah öderler..

  • 06-03-2008, 22:51:19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben e-posta atmıştım ödemenin gelmediğine dair. Ayın 5'inde geçmişler hesaba. Siz de bir deneyin isterseniz.
  • 06-03-2008, 23:38:42
    doronty37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben e-posta atmıştım ödemenin gelmediğine dair. Ayın 5'inde geçmişler hesaba. Siz de bir deneyin isterseniz.
    Bende zamanında attığımda ayın martın 10unda tamamlanıyo şubat ödemeleri demişlerdi.
    Hala ödeme almayan arkadaşlar varsa 10una kadar bekleyip konuyla ilgili mail atsınlar

    Bu arada hayırlı olsun ödemeni almışsın nihayet
  • 07-03-2008, 22:25:32
    Üyeliği durduruldu
    Hala bu ayki ödememi alamadım. Kuşkulanmaya başladım. EFT de hiç bu kadar geçikmemişti. En fazla ayın 5 i dedimi yatıyordu. Hala ödemesini almıyan varmı ?
  • 08-03-2008, 13:50:33
    Fatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala bu ayki ödememi alamadım. Kuşkulanmaya başladım. EFT de hiç bu kadar geçikmemişti. En fazla ayın 5 i dedimi yatıyordu. Hala ödemesini almıyan varmı ?
    Aynen ben de alamadım . Ödenecek tutar belirlenmiş ama hala Google panelde hesaptan çıkarılmamış gözüküyor. Hiç bu kadar gecikmemişti??