• 28-02-2008, 19:08:02
    herkes cukkalamış paraları
  • 28-02-2008, 19:09:47
    işbank hala yok sanırım yarına kaldı
  • 28-02-2008, 19:12:33
    işbank hesabda oleyyyyyyyyyyyy
  • 28-02-2008, 19:14:38
    TeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işbank hesabda oleyyyyyyyyyyyy
    Gözün aydın,hayırlı olsun
  • 28-02-2008, 19:25:32
    Üyeliği durduruldu
    Alan alana benim salı günü pin geldi. hesapta zaten 100 ü geçti. ben şimdi gelecek aya mı alacam para mı ?
  • 28-02-2008, 19:40:39
    Üyeliği durduruldu
    DarkRhyme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alan alana benim salı günü pin geldi. hesapta zaten 100 ü geçti. ben şimdi gelecek aya mı alacam para mı ?
    hesap doğruladınmı? banka hesabı?
  • 28-02-2008, 20:09:17
    TeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işbank hesabda oleyyyyyyyyyyyy
    texas darısı başıma
  • 28-02-2008, 20:10:52
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    15 ınde banlanıp para alanalr oluyordu 20 sınde banlanıp para gelemdı ıyımı
  • 28-02-2008, 20:26:14
    Üyeliği durduruldu
    vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hesap doğruladınmı? banka hesabı?
    banka hesabını doğruladım, pinde geldi. 100 $ ı geceli cok oldu. Başka bişey kaldı mı?