Ben e-posta atmıştım ödemenin gelmediğine dair. Ayın 5'inde geçmişler hesaba. Siz de bir deneyin isterseniz.
Bende zamanında attığımda ayın martın 10unda tamamlanıyo şubat ödemeleri demişlerdi.
Hala ödeme almayan arkadaşlar varsa 10una kadar bekleyip konuyla ilgili mail atsınlar
Bu arada hayırlı olsun ödemeni almışsın nihayet