doronty37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben e-posta atmıştım ödemenin gelmediğine dair. Ayın 5'inde geçmişler hesaba. Siz de bir deneyin isterseniz.
Bende zamanında attığımda ayın martın 10unda tamamlanıyo şubat ödemeleri demişlerdi.
Hala ödeme almayan arkadaşlar varsa 10una kadar bekleyip konuyla ilgili mail atsınlar

Bu arada hayırlı olsun ödemeni almışsın nihayet