amaç Türkçe'yi doğru kullanmak

ben teşekkür ederim felek yanlış anlamamışsındır umarım
Evet haklısınız, serser arkadaşımızın dediği gibi forum dilinde yazmıştım hızlı yazdığım içinde "k" harfini unutmuşum.Hatalarımızda birbirimizi uyarıcaz tabi neden yanlış anlayayımki

Neyse konuyu dağıtmayalım