gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
amaç Türkçe'yi doğru kullanmak ben teşekkür ederim felek yanlış anlamamışsındır umarım
Evet haklısınız, serser arkadaşımızın dediği gibi forum dilinde yazmıştım hızlı yazdığım içinde "k" harfini unutmuşum.Hatalarımızda birbirimizi uyarıcaz tabi neden yanlış anlayayımki
Neyse konuyu dağıtmayalım