Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödeme İşlemde arkadaşlar.
şaka sadece
yaptığın işmi ya bide minnacık yazmış görünmesin diye görmemiştim ilk onu büyük bi umutla baktım panele tık yok. alacağın olsun