• 16-01-2013, 20:47:41
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Blurayindir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ay sonu mesajınızı bekliyorum. büyük ihtimalle bence ödemenizi alacaksınız. Umarımda alırsınız.
    Valla hocam bak boyle deyip de umitlendirdin simdi beni keske yatsa ama malesef yatmiycak gibime geliyo yatarsa ilk isim sna msg atmak olacak
  • 16-01-2013, 21:41:19
    #29
    yildirimx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam bak boyle deyip de umitlendirdin simdi beni keske yatsa ama malesef yatmiycak gibime geliyo yatarsa ilk isim sna msg atmak olacak

    inşallah alırsın hocam iyi para sonuçta
  • 16-01-2013, 21:50:54
    #30
    Üyeliği durduruldu
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 tane hesabı kapatmışlar.Bazılarını kafeden kontrol ediyordum.Adamlar banlamak için bahane arıyorlar resmen.3500 lira gitti.
    Hocam sizde onlarin bahane edecek bir sey birakmayin, butun kurallara 4x4 uygulayin ve balanmaz. Google sizin sayenizde zengin oluyor, Reklam verenlerin %36'sini kendisi aliyor, gerisini size veriyor. Neden para vereni banlasin ki durup dururken?
  • 16-01-2013, 23:20:47
    #31
    Bir göz atayım dedim her zamanki gibi ayın 15'inde Google temizliğe başlar, ayın 19'una kadar bu böyle gider, ama 15-16 katliam günüdür, Yıllardır bu böyle.

    Tüm arkadaşlara geçmiş olsun, şundan eminim ki, eğer yüksek miktarda para kazanıyorsanız sizi sebepsiz banlama ihtimali olduğuna şahidim.

    Arkadaşlar çalıntı, kalitesiz içerikle özellikle de konu İngilizce'ye gelince, translate ile yayın yapanlar çok var. Google'dan hesap alma işi artık Türkiye'de değil, tüm dünyada sıkı denetimden ve zorluktan geçiyor, tek şikayetçi olan biz değiliz. Yani arkadaşların içeriklerini tarafsızca değerlendirmesi şart. Foruma pek takılamadığımdan, gelen maildeki uyarıyı okudum ve banada gayet net bir banlama sebebi vermişler gibi geldi. İlk defa böyle bir mail okudğumu da ekliyim.

    bu ay genellikle gelirlerin düşüklüğü heryerde konuşuluyor ama tam tersine, aralık ayından yüzde 50-55 kesinti yaptığı hesap rekora gidiyor ve hala sağlam ve diğer hesaplarda.

    Kolay para devri kapandı yani, özgün içerik ise görüldüğü gibi artık şart. En azından blog sayfaları için diyebiliriz. Haber sitelerinin içerikleri neredeyse zaten aynı, hepsi ajanslardan çekme. Haberi özgünleştirmek adına baştan okuyarak yorumlayan birkaç site var.

    İçeriği sağlan olan arkadaşlara tavsiyem, hiç geri alma umuduna kapılmayın, sağlam sitenize yeni domain bulup en kısa zamanda yerleştirin ve biraz bekleyip tekrar başvurun.
  • 16-01-2013, 23:33:23
    #32
    Öncelikle geşmiş olsun.

    Benim de hesabım banlanmıştı ancak suç bendeydi kural ihlali yapmışım bilmeden.

    Sonra 2 hafta kapalı kaldı. Ben başka reklamlarla falan uğraşırken geri açtırmak için bir link buldum. İtiraz ettim ve bana şunları değiştirip tekrar başvurun diye mesaj geldi. Dedikleri uyarıları dikkate aldım ve banım geri açıldı. Bu 2 defa oldu.

    Eğer kendi reklamlarınıza kendiniz tıklamadıysanız diğer konularda hoşgörülü davranabiliyorlar.


    Buradan irtibata geçebilirsin
  • 17-01-2013, 09:52:35
    #33
    Üyeliği durduruldu
    KaRNeC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geşmiş olsun.

    Benim de hesabım banlanmıştı ancak suç bendeydi kural ihlali yapmışım bilmeden.

    Sonra 2 hafta kapalı kaldı. Ben başka reklamlarla falan uğraşırken geri açtırmak için bir link buldum. İtiraz ettim ve bana şunları değiştirip tekrar başvurun diye mesaj geldi. Dedikleri uyarıları dikkate aldım ve banım geri açıldı. Bu 2 defa oldu.

    Eğer kendi reklamlarınıza kendiniz tıklamadıysanız diğer konularda hoşgörülü davranabiliyorlar.


    Buradan irtibata geçebilirsin

    Hocam vallahi sagol ya telden giriyorum suan pc ye gectgimde bahsettigin islemi uyguluycam eger ki gerrcekten inceleyip bir karar veriyorlarsa şansimin oldugunu dusunuyorum. Çunku hata yapmis dahi olsam, hic bi sekilde art niyete sahip oldugumdan degil ki zaten bunu incelerlerse anlayabileceklerdir. Daha once hesap bani acilani duymamistim ama bakalim cok tesekkurler.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:45:40 -->-> Daha önceki mesaj 09:21:56 --

    KaRNeC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geşmiş olsun.

    Benim de hesabım banlanmıştı ancak suç bendeydi kural ihlali yapmışım bilmeden.

    Sonra 2 hafta kapalı kaldı. Ben başka reklamlarla falan uğraşırken geri açtırmak için bir link buldum. İtiraz ettim ve bana şunları değiştirip tekrar başvurun diye mesaj geldi. Dedikleri uyarıları dikkate aldım ve banım geri açıldı. Bu 2 defa oldu.

    Eğer kendi reklamlarınıza kendiniz tıklamadıysanız diğer konularda hoşgörülü davranabiliyorlar.


    Buradan irtibata geçebilirsin
    Hocam bu adresten durumu izah ettim kendilerie ama hesap banından cok domain bani actirmak icin kullaniliyor gibi geldi bana

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:52:35 -->-> Daha önceki mesaj 09:45:40 --

    Malesef mesajlari okuyan yok. Gelen mail :
    Alıntı
    Bu mesaj, gelen e-postaları kabul etmeyen, sadece bildirim amaçlı bir
    e-posta adresinden gönderilmiştir. Lütfen bu mesajı cevaplamayın.
    -------------------------------------------------------------------------------


    Sayın Kullanıcımız,

    Google AdSense'le bağlantı kurduğunuz için teşekkür ederiz. Kayıtlarımıza
    göre, hesabınız program politikalarımızın ihlal edilmesi nedeniyle devre
    dışı bırakılmıştır.

    Daha fazla bilgi edinmek için, AdSense Yardım Merkezindeki sık sorulan
    soruları inceleyebilirsiniz:
    https://www.google.com/adsense/suppo...?answer=107023.
    Saygılarımızla,

    Google AdSense Ekibi
  • 17-01-2013, 12:12:15
    #34
    Evet hesap kapanmadı ama siteler kapanmıştı. Ama bilerek ve isteyerek banlanmadıysan itirazını dikkate alacaklardır diye düşünüyorum.
  • 17-01-2013, 15:56:48
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Dun farkli bi kac yerden yapmis oldugum itirazima sonunda olumlu en azindan ilimli bir yanit aldim bugun. Bir yetkili politikalara uygunlugumuzu birlikte incelemek ve ihlalleri gidermek icin birlikte hareket edebilecegimizi iceren bir mail yolladı. Burada suan aciklamak istemiyorum, bikac sey siralanmis ve oncelikle bunlarin kontrolunu yapmam istendi. Sonucu buradan paylasacagim, umarim olumlu sonuclanir diye umid ediyorum.
  • 17-01-2013, 21:28:29
    #36
    yildirimx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dun farkli bi kac yerden yapmis oldugum itirazima sonunda olumlu en azindan ilimli bir yanit aldim bugun. Bir yetkili politikalara uygunlugumuzu birlikte incelemek ve ihlalleri gidermek icin birlikte hareket edebilecegimizi iceren bir mail yolladı. Burada suan aciklamak istemiyorum, bikac sey siralanmis ve oncelikle bunlarin kontrolunu yapmam istendi. Sonucu buradan paylasacagim, umarim olumlu sonuclanir diye umid ediyorum.

    İnşallah iyi sonuçlanır.
    Adsense kapandıktan sonra değeri daha iyi anlaşılıyor.