• 16-01-2013, 17:50:39
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yildirimx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam uzatmıyım dıyorum zaten sınırım altust olmus da ama siz benım sıtelerımı bılmeden etmeden kural ıhlalı yaptıgım kanısına nasıl varabıldınız acaba ?
    Google AdSense'nin yalancısıyım. Şayet Google seni kıskanıp banlamadıysa , ayrıca bunda sinirlenecek bir durum yok herkesin başına gelebilecek bir durum amacım size yardımcı olmak lakin görüyorum ki suçsuz yere banlandım nidaları atmaktasınız. Şuna emin olun kimse masum değildir...

    7 YIL BOYUNCA BANLANMAMIŞ Olmanız kural ihlali yapmadığınız anlamına gelmez.

    Size tavsiyem AdSense Proğram Politikalarını iyice okumanız.
  • 16-01-2013, 17:56:01
    #20
    Üyeliği durduruldu
    SeoEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google AdSense'nin yalancısıyım. Şayet Google seni kıskanıp banlamadıysa , ayrıca bunda sinirlenecek bir durum yok herkesin başına gelebilecek bir durum amacım size yardımcı olmak lakin görüyorum ki suçsuz yere banlandım nidaları atmaktasınız. Şuna emin olun kimse masum değildir...

    7 YIL BOYUNCA BANLANMAMIŞ Olmanız kural ihlali yapmadığınız anlamına gelmez.

    Size tavsiyem AdSense Proğram Politikalarını iyice okumanız.
    Haklısınız ancak 7 yıl boyunca banlanmamış olmam kural ihlali yaptıgım anlamına gelmediği gibi, Bugün banlanmış olmamında sebebi kural ihlali yapmış olmam değildir. Suruyle site bılıyorum kopya içerikle devam eden her yazıyı ya her yazıyı ya yazdırmısım ya da bır cogunu kendı elımle yazmısım nesı orjınal degılmıs, nesi ihlalmiş bunlar google un bahanesi canı istemiş banlamış bi kılıf bulmak durumunda oldugundan bunu bulmuş. Ki zaten banlamalar sonrası 3-5 tane maıl belırlemıs alayına onları yollayıp duruyor. He kıskanmakla cekememekle elbettekı alakası yok ancak ben bu sekılde orjınal olmayan bır ıcerıge sahıp oldugumu asla dusunmuyorum. Ama google boyle dusunmus yapcak bısey yok.
  • 16-01-2013, 18:01:58
    #21
    # AdSense görüntüleyen sitelerin benzersiz ve alakalı içerik sağlayarak son kullanıcıya yeterince değer sunması.

    # Az miktarda orijinal içerik bulundurması veya hiç orijinal içerik bulundurmaması.

    # İçerik tabanlı olmayan sayfalara Google reklamları yerleştirilmesi.

    # Siteniz, anlaşılır bir gezinme sistemi ve genel düzen sunarak iyi bir kullanıcı deneyimi sağlamaması.

    # Kullanıcılar, sayfalarınız arasında tıklama yoluyla kolayca gezememesi ve aradıkları bilgileri bulamamaları

    Siteleriniz politikalarımızın özünü ihlal ettiğinden, reklam sunumunu devre dışı bıraktık.

    Bak yukardaki maddeleri ben kafamdan uydurmadım. Bu maddelerden biri veya bir kaçı mevcut sitelerinden herhangi birisi veya bir kaçı ihlal etmiş.

    Benim önceki mesajımda da sana belirttim anlamak istemediginiz nokta şu sizede normal herkese gönderdikleri "stabil" banlanma mesajını gönderebilirlerdi o zaman bu şekilde rahat konuşurdunuz lakin size faklı olarak adamlar maddeler halinde sıralamışlar..

    Bence siz şuan ki sinirle bunları düşünmeden yazıyorsunuz. Ben yine diyorum banlanma sebebiniz kural ihlalidir.

    İyi günler dilerim.
  • 16-01-2013, 18:15:37
    #22
    daha önce benide aynı sebepten banlamışlardı aynı ayın 16 sıydı. içeride 1500 ay sonu bidahaki aya da 1000 dolar para vardı. 1500 doları ay sonunda ödemişlerdi umarım sende alırsın hocam. Ve hiç haberim olmayan bir sitem yüzünden banlanmıştım
  • 16-01-2013, 18:25:37
    #23
    3 tane hesabı kapatmışlar.Bazılarını kafeden kontrol ediyordum.Adamlar banlamak için bahane arıyorlar resmen.3500 lira gitti.
  • 16-01-2013, 18:30:24
    #24
    Üyeliği durduruldu
    SeoEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    # AdSense görüntüleyen sitelerin benzersiz ve alakalı içerik sağlayarak son kullanıcıya yeterince değer sunması.

    # Az miktarda orijinal içerik bulundurması veya hiç orijinal içerik bulundurmaması.

    # İçerik tabanlı olmayan sayfalara Google reklamları yerleştirilmesi.

    # Siteniz, anlaşılır bir gezinme sistemi ve genel düzen sunarak iyi bir kullanıcı deneyimi sağlamaması.

    # Kullanıcılar, sayfalarınız arasında tıklama yoluyla kolayca gezememesi ve aradıkları bilgileri bulamamaları

    Siteleriniz politikalarımızın özünü ihlal ettiğinden, reklam sunumunu devre dışı bıraktık.

    Bak yukardaki maddeleri ben kafamdan uydurmadım. Bu maddelerden biri veya bir kaçı mevcut sitelerinden herhangi birisi veya bir kaçı ihlal etmiş.

    Benim önceki mesajımda da sana belirttim anlamak istemediginiz nokta şu sizede normal herkese gönderdikleri "stabil" banlanma mesajını gönderebilirlerdi o zaman bu şekilde rahat konuşurdunuz lakin size faklı olarak adamlar maddeler halinde sıralamışlar..

    Bence siz şuan ki sinirle bunları düşünmeden yazıyorsunuz. Ben yine diyorum banlanma sebebiniz kural ihlalidir.

    İyi günler dilerim.
    İki uc yeni site acmistim ve temalarda direk kodlarim mevcut oldugu icin icerik yetersiz denmesi belki normal olabilir ancak senelerdir bu sekilde yapiyorum bi 10-15 gun iceriksiz kaliyor actgim siteler eger ki bh durum ihlal ise bisey diyemicem ancak zaten bunlar daha panele dusmemis siteler oluyo. Neyse sagolasin hocam yapcak bisey yok
    Blurayindir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha önce benide aynı sebepten banlamışlardı aynı ayın 16 sıydı. içeride 1500 ay sonu bidahaki aya da 1000 dolar para vardı. 1500 doları ay sonunda ödemişlerdi umarım sende alırsın hocam. Ve hiç haberim olmayan bir sitem yüzünden banlanmıştım
    Keske oyle bisey olsa ama banlaninca para yatmiyor diye biliyorum

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:30:24 -->-> Daha önceki mesaj 18:28:30 --

    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 tane hesabı kapatmışlar.Bazılarını kafeden kontrol ediyordum.Adamlar banlamak için bahane arıyorlar resmen.3500 lira gitti.
    Ayen hocam ama inanki ben paraya yanmiyorum. İki ay sana para ofemicez deselerdi de hesabimi almasalardi benden
  • 16-01-2013, 18:40:34
    #25
    yildirimx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki uc yeni site acmistim ve temalarda direk kodlarim mevcut oldugu icin icerik yetersiz denmesi belki normal olabilir ancak senelerdir bu sekilde yapiyorum bi 10-15 gun iceriksiz kaliyor actgim siteler eger ki bh durum ihlal ise bisey diyemicem ancak zaten bunlar daha panele dusmemis siteler oluyo. Neyse sagolasin hocam yapcak bisey yok
    Google AdSense boşuna size mail atmamış. Tekrar geçmiş olsun iyi forumlar dilerim.
  • 16-01-2013, 18:44:27
    #26
    Üyeliği durduruldu
    SeoEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google AdSense boşuna size mail atmamış. Tekrar geçmiş olsun iyi forumlar dilerim.
    Eyw hocam
  • 16-01-2013, 20:20:08
    #27
    hocam ay sonu mesajınızı bekliyorum. büyük ihtimalle bence ödemenizi alacaksınız. Umarımda alırsınız.