İki uc yeni site acmistim ve temalarda direk kodlarim mevcut oldugu icin icerik yetersiz denmesi belki normal olabilir ancak senelerdir bu sekilde yapiyorum bi 10-15 gun iceriksiz kaliyor actgim siteler eger ki bh durum ihlal ise bisey diyemicem ancak zaten bunlar daha panele dusmemis siteler oluyo. Neyse sagolasin hocam yapcak bisey yok
Google AdSense boşuna size mail atmamış. Tekrar geçmiş olsun iyi forumlar dilerim.