• 16-01-2013, 17:08:00
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yildirimx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır hocam mail falan almadım.
    Adreste Yazanı yazıyorum.
    Bugüne kadar banlanan bir hesabın tekrar aktif olduğunu görmedim. Yeni bir hesap açmanı öneririm. Farklı bir kimlik bilgisi ile.
  • 16-01-2013, 17:09:41
    #11
    Üyeliği durduruldu
    imparator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş yere uğraşmayın, geri alma ihtimali yok gibi bişey böyle durumlarda.
    valla bilmiyorum hocam da, ah varya öyle pis sövesim var kii. değiştirdigimiz bişey yok kaç aydır aynı devam edıyo ne olduda banlıyosun acaba ah google varya yine uğrastırcan bizi

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:09:41 -->-> Daha önceki mesaj 17:08:40 --

    SeoEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugüne kadar banlanan bir hesabın tekrar aktif olduğunu görmedim. Yeni bir hesap açmanı öneririm. Farklı bir kimlik bilgisi ile.
    eyw hocam öyle yapacağız artık. Peki ev adresi aynı olması sıkıntı yaşatır mı ? abiminkiyle falan almak istesem ?
  • 16-01-2013, 17:10:43
    #12
    yildirimx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla bilmiyorum hocam da, ah varya öyle pis sövesim var kii. değiştirdigimiz bişey yok kaç aydır aynı devam edıyo ne olduda banlıyosun acaba ah google varya yine uğrastırcan bizi
    Web sitenizin neden banladığını google size detaylı zaten açıklamış. AdSense Politikalarına aykırı davranmışsınız.

    Sitenizin adresini özel mesaj ile yollarsanız incelemek isterim.

    Şu kadarını söyleyim 2 - 3 ay değil 1 senedir bu şekilde kullanıp da banlanabilirdiniz inceleme süreci birden hemen olan birşey değildir.
  • 16-01-2013, 17:15:13
    #13
    Üyeliği durduruldu
    SeoEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Web sitenizin neden banladığını google size detaylı zaten açıklamış. AdSense Politikalarına aykırı davranmışsınız.

    Sitenizin adresini özel mesaj ile yollarsanız incelemek isterim.

    Şu kadarını söyleyim 2 - 3 ay değil 1 senedir bu şekilde kullanıp da banlanabilirdiniz inceleme süreci birden hemen olan birşey değildir.
    2-3 aylık bir hesaptan bahsetmıyorum hocam 7. senesi dolacak bir hesaptan bahsedıyorum. Ve 6-7 aydır da herşey rutin olarak ilerlemekte. Yeni mi inceledilerde aykırı diye tespit ettiler.Allah aşkına detaylı neyi açıklamış acaba.Şu sitenizde bu var bu sıtenızde su var dişye bir ifade goremıyorum ben. Sitelerimin neredeyse tümü tamamen orjinal tek kopya bulunmayan siteler bir çoğu wp site ve herkes tarafından kullanılan temalar. Hiç bişekilde illegal bi içerik çıkış vs yok. İllegal tıklama yuksek oranlar vs yok. Bunun tek bi açıklaması var oda Google canı istedimi banlıyor. Olay bu.
    He biz ne yapabiliyoruz hiç birşey, Neden ? Çünkü lanet olsun ki adamlara elimiz mahkum .
    Hangi site olduğu belli olsa yollayım. 30 tane sitem var hangı bırını yollayayım. Ama hakkaten şu yandex mandex bısey yapsa googledan dusuk olsun ama yakın olsun şu google ile vallahı ugrasmam yazık ya vallahı bıllahı emeklere yazık.
  • 16-01-2013, 17:22:08
    #14
    yildirimx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2-3 aylık bir hesaptan bahsetmıyorum hocam 7. senesi dolacak bir hesaptan bahsedıyorum. Ve 6-7 aydır da herşey rutin olarak ilerlemekte. Yeni mi inceledilerde aykırı diye tespit ettiler.Allah aşkına detaylı neyi açıklamış acaba.Şu sitenizde bu var bu sıtenızde su var dişye bir ifade goremıyorum ben. Sitelerimin neredeyse tümü tamamen orjinal tek kopya bulunmayan siteler bir çoğu wp site ve herkes tarafından kullanılan temalar. Hiç bişekilde illegal bi içerik çıkış vs yok. İllegal tıklama yuksek oranlar vs yok. Bunun tek bi açıklaması var oda Google canı istedimi banlıyor. Olay bu.
    He biz ne yapabiliyoruz hiç birşey, Neden ? Çünkü lanet olsun ki adamlara elimiz mahkum .
    Değişen hiç birşey yok benim gözümde. Çünkü sadece şu iki banlanma mesajına bakmanız bile birçok şeyi gözler önüne serebilir.

    AdSense hesabınızda bulunan bir/birkaçı size gönderilen AdSense Politikalarına göre İHLAL yapmıştır.

    Bunun olduğuna adım gibi eminim çünkü bunu mesajında açıkca belirtmiş. Şöyle ki sizede aşağıdaki gibi bir mesaj ile yollarını ayırabilirdi?

    Alıntı
    Merhaba xxxxxx,

    Son zamanlarda kayıtlarımızı gözden geçirirken AdSense hesabınızın
    AdWords reklamverenleri için önemli bir risk oluşturduğunu fark ettik.
    Hesabınızın yayıncı ağında tutulması reklamverenlerimiz açısından
    gelecekte mali açıdan zararlı olacağından, hesabınızı devre dışı
    bırakmaya karar verdik.

    Bunu, reklamverenlerimizin ve diğer AdSense yayıncılarımızın
    çıkarlarını korumak üzere alınmış gerekli bir önlem olarak uygulama
    düşüncemizi anlayışla karşılamanızı rica ediyoruz. Bunun sizin
    açınızdan sıkıntılara yol açabileceğinin farkındayız ve anlayışınız ve
    işbirliğiniz için şimdiden teşekkür ederiz.
    Ama öyle yapmadı size gönderdiği mail de açık açık size neden banlandığınızı anlatmış.

    Size gelen e-posta içeriğinden bir kısım.

    Alıntı
    Program uzmanlarımız, AdSense programındaki siteleri düzenli olarak incelemektedir. AdSense görüntüleyen sitelerin benzersiz ve alakalı içerik sağlayarak son kullanıcıya yeterince değer sunması ve az miktarda orijinal içerik bulunduran veya hiç orijinal içerik bulundurmayan sitelere reklam yerleştirilmemesi önemlidir. Ayrıca, içerik tabanlı olmayan sayfalara Google reklamları yerleştirilemez.

    Siteniz, anlaşılır bir gezinme sistemi ve genel düzen sunarak iyi bir kullanıcı deneyimi de sağlamalıdır. Kullanıcılar, sayfalarınız arasında tıklama yoluyla kolayca gezinebilmeli ve aradıkları bilgileri bulabilmelidir.

    Siteleriniz politikalarımızın özünü ihlal ettiğinden, reklam sunumunu devre dışı bıraktık.
    Yani işin özü hatayı Google 'da aramamanızdır. Sizden kaynaklı kural ihlali olduğunu düşünüyorum.
  • 16-01-2013, 17:28:36
    #15
    Geçmiş olsun.
  • 16-01-2013, 17:36:32
    #16
    Üyeliği durduruldu
    efemix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun.
    eyw hocam

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:36:32 -->-> Daha önceki mesaj 17:33:40 --

    SeoEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değişen hiç birşey yok benim gözümde. Çünkü sadece şu iki banlanma mesajına bakmanız bile birçok şeyi gözler önüne serebilir.

    AdSense hesabınızda bulunan bir/birkaçı size gönderilen AdSense Politikalarına göre İHLAL yapmıştır.

    Bunun olduğuna adım gibi eminim çünkü bunu mesajında açıkca belirtmiş. Şöyle ki sizede aşağıdaki gibi bir mesaj ile yollarını ayırabilirdi?



    Ama öyle yapmadı size gönderdiği mail de açık açık size neden banlandığınızı anlatmış.

    Size gelen e-posta içeriğinden bir kısım.



    Yani işin özü hatayı Google 'da aramamanızdır. Sizden kaynaklı kural ihlali olduğunu düşünüyorum.
    Ben sizinle aynı fikirde değilim hocam. Artı google sizin bahsettiğiniz kadar insanları sikleyen bir firma olsa, şu sıtenızde şunu yapmıssınız dıye belırtır. veya ıhlallerı kaldırdıgınızda hesabınızı kullanmaya devam edebılırsınız vs der. Ama yok, Bugune kadar binlerce lira kazandırdı belki ama bizim üzerimizden bize 1 kazandırdıysa kendısı 5 kazandı neyse uzatmanın alemi yok. Farklı bır fırmanın çıkıp Google ın karşısında dikilebileceği gune kadar el mahkum devam edeceğiz.
  • 16-01-2013, 17:39:41
    #17
    yildirimx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eyw hocam

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:36:32 -->-> Daha önceki mesaj 17:33:40 --



    Ben sizinle aynı fikirde değilim hocam. Artı google sizin bahsettiğiniz kadar insanları sikleyen bir firma olsa, şu sıtenızde şunu yapmıssınız dıye belırtır. veya ıhlallerı kaldırdıgınızda hesabınızı kullanmaya devam edebılırsınız vs der. Ama yok, Bugune kadar binlerce lira kazandırdı belki ama bizim üzerimizden bize 1 kazandırdıysa kendısı 5 kazandı neyse uzatmanın alemi yok. Farklı bır fırmanın çıkıp Google ın karşısında dikilebileceği gune kadar el mahkum devam edeceğiz.
    Google sizi banladıktan sonra zaten ilgili maili göndermiş.

    Ama siz şunu demek istiyorsunuz. "Artı google sizin bahsettiğiniz kadar insanları sikleyen bir firma olsa, şu sıtenızde şunu yapmıssınız dıye belırtır. veya ıhlallerı kaldırdıgınızda hesabınızı kullanmaya devam edebılırsınız vs der." bunu dememesi gayet normal çünkü her AdSense Kullanıcısı Google AdSense Politikalarını okumak ve uygulamakla mükelleftir. Siz kural ihlali yapmışsınız.
  • 16-01-2013, 17:41:57
    #18
    Üyeliği durduruldu
    SeoEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google sizi banladıktan sonra zaten ilgili maili göndermiş.

    Ama siz şunu demek istiyorsunuz. "Artı google sizin bahsettiğiniz kadar insanları sikleyen bir firma olsa, şu sıtenızde şunu yapmıssınız dıye belırtır. veya ıhlallerı kaldırdıgınızda hesabınızı kullanmaya devam edebılırsınız vs der." bunu dememesi gayet normal çünkü her AdSense Kullanıcısı Google AdSense Politikalarını okumak ve uygulamakla mükelleftir. Siz kural ihlali yapmışsınız.
    Hocam uzatmıyım dıyorum zaten sınırım altust olmus da ama siz benım sıtelerımı bılmeden etmeden kural ıhlalı yaptıgım kanısına nasıl varabıldınız acaba ?