yildirimx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eyw hocam

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:36:32 -->-> Daha önceki mesaj 17:33:40 --



Ben sizinle aynı fikirde değilim hocam. Artı google sizin bahsettiğiniz kadar insanları sikleyen bir firma olsa, şu sıtenızde şunu yapmıssınız dıye belırtır. veya ıhlallerı kaldırdıgınızda hesabınızı kullanmaya devam edebılırsınız vs der. Ama yok, Bugune kadar binlerce lira kazandırdı belki ama bizim üzerimizden bize 1 kazandırdıysa kendısı 5 kazandı neyse uzatmanın alemi yok. Farklı bır fırmanın çıkıp Google ın karşısında dikilebileceği gune kadar el mahkum devam edeceğiz.
Google sizi banladıktan sonra zaten ilgili maili göndermiş.

Ama siz şunu demek istiyorsunuz. "Artı google sizin bahsettiğiniz kadar insanları sikleyen bir firma olsa, şu sıtenızde şunu yapmıssınız dıye belırtır. veya ıhlallerı kaldırdıgınızda hesabınızı kullanmaya devam edebılırsınız vs der." bunu dememesi gayet normal çünkü her AdSense Kullanıcısı Google AdSense Politikalarını okumak ve uygulamakla mükelleftir. Siz kural ihlali yapmışsınız.