SeoEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Google sizi banladıktan sonra zaten ilgili maili göndermiş.

Ama siz şunu demek istiyorsunuz. "Artı google sizin bahsettiğiniz kadar insanları sikleyen bir firma olsa, şu sıtenızde şunu yapmıssınız dıye belırtır. veya ıhlallerı kaldırdıgınızda hesabınızı kullanmaya devam edebılırsınız vs der." bunu dememesi gayet normal çünkü her AdSense Kullanıcısı Google AdSense Politikalarını okumak ve uygulamakla mükelleftir. Siz kural ihlali yapmışsınız.
Hocam uzatmıyım dıyorum zaten sınırım altust olmus da ama siz benım sıtelerımı bılmeden etmeden kural ıhlalı yaptıgım kanısına nasıl varabıldınız acaba ?