Web sitenizin neden banladığını google size detaylı zaten açıklamış. AdSense Politikalarına aykırı davranmışsınız.
Sitenizin adresini özel mesaj ile yollarsanız incelemek isterim.
Şu kadarını söyleyim 2 - 3 ay değil 1 senedir bu şekilde kullanıp da banlanabilirdiniz inceleme süreci birden hemen olan birşey değildir.
2-3 aylık bir hesaptan bahsetmıyorum hocam 7. senesi dolacak bir hesaptan bahsedıyorum. Ve 6-7 aydır da herşey rutin olarak ilerlemekte. Yeni mi inceledilerde aykırı diye tespit ettiler.Allah aşkına detaylı neyi açıklamış acaba.Şu sitenizde bu var bu sıtenızde su var dişye bir ifade goremıyorum ben. Sitelerimin neredeyse tümü tamamen orjinal tek kopya bulunmayan siteler bir çoğu wp site ve herkes tarafından kullanılan temalar. Hiç bişekilde illegal bi içerik çıkış vs yok. İllegal tıklama yuksek oranlar vs yok. Bunun tek bi açıklaması var oda Google canı istedimi banlıyor. Olay bu.
He biz ne yapabiliyoruz hiç birşey, Neden ? Çünkü lanet olsun ki adamlara elimiz mahkum .
Hangi site olduğu belli olsa yollayım. 30 tane sitem var hangı bırını yollayayım. Ama hakkaten şu yandex mandex bısey yapsa googledan dusuk olsun ama yakın olsun şu google ile vallahı ugrasmam yazık ya vallahı bıllahı emeklere yazık.