Hocam uzatmıyım dıyorum zaten sınırım altust olmus da ama siz benım sıtelerımı bılmeden etmeden kural ıhlalı yaptıgım kanısına nasıl varabıldınız acaba ?
Google AdSense'nin yalancısıyım. Şayet Google seni kıskanıp banlamadıysa

, ayrıca bunda sinirlenecek bir durum yok herkesin başına gelebilecek bir durum amacım size yardımcı olmak lakin görüyorum ki suçsuz yere banlandım nidaları atmaktasınız. Şuna emin olun kimse masum değildir...
7 YIL BOYUNCA BANLANMAMIŞ Olmanız kural ihlali yapmadığınız anlamına gelmez.
Size tavsiyem AdSense Proğram Politikalarını iyice okumanız.