yildirimx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam uzatmıyım dıyorum zaten sınırım altust olmus da ama siz benım sıtelerımı bılmeden etmeden kural ıhlalı yaptıgım kanısına nasıl varabıldınız acaba ?
Google AdSense'nin yalancısıyım. Şayet Google seni kıskanıp banlamadıysa , ayrıca bunda sinirlenecek bir durum yok herkesin başına gelebilecek bir durum amacım size yardımcı olmak lakin görüyorum ki suçsuz yere banlandım nidaları atmaktasınız. Şuna emin olun kimse masum değildir...

7 YIL BOYUNCA BANLANMAMIŞ Olmanız kural ihlali yapmadığınız anlamına gelmez.

Size tavsiyem AdSense Proğram Politikalarını iyice okumanız.