Google AdSense'nin yalancısıyım. Şayet Google seni kıskanıp banlamadıysa

, ayrıca bunda sinirlenecek bir durum yok herkesin başına gelebilecek bir durum amacım size yardımcı olmak lakin görüyorum ki suçsuz yere banlandım nidaları atmaktasınız. Şuna emin olun kimse masum değildir...
7 YIL BOYUNCA BANLANMAMIŞ Olmanız kural ihlali yapmadığınız anlamına gelmez.
Size tavsiyem AdSense Proğram Politikalarını iyice okumanız.
Haklısınız ancak 7 yıl boyunca banlanmamış olmam kural ihlali yaptıgım anlamına gelmediği gibi, Bugün banlanmış olmamında sebebi kural ihlali yapmış olmam değildir. Suruyle site bılıyorum kopya içerikle devam eden her yazıyı ya her yazıyı ya yazdırmısım ya da bır cogunu kendı elımle yazmısım nesı orjınal degılmıs, nesi ihlalmiş bunlar google un bahanesi canı istemiş banlamış bi kılıf bulmak durumunda oldugundan bunu bulmuş. Ki zaten banlamalar sonrası 3-5 tane maıl belırlemıs alayına onları yollayıp duruyor. He kıskanmakla cekememekle elbettekı alakası yok ancak ben bu sekılde orjınal olmayan bır ıcerıge sahıp oldugumu asla dusunmuyorum. Ama google boyle dusunmus yapcak bısey yok.