English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 tane hesabı kapatmışlar.Bazılarını kafeden kontrol ediyordum.Adamlar banlamak için bahane arıyorlar resmen.3500 lira gitti.
Hocam sizde onlarin bahane edecek bir sey birakmayin, butun kurallara 4x4 uygulayin ve balanmaz. Google sizin sayenizde zengin oluyor, Reklam verenlerin %36'sini kendisi aliyor, gerisini size veriyor. Neden para vereni banlasin ki durup dururken?