Öncelikle geşmiş olsun.
Benim de hesabım banlanmıştı ancak suç bendeydi kural ihlali yapmışım bilmeden.
Sonra 2 hafta kapalı kaldı. Ben başka reklamlarla falan uğraşırken geri açtırmak için bir link buldum. İtiraz ettim ve bana şunları değiştirip tekrar başvurun diye mesaj geldi. Dedikleri uyarıları dikkate aldım ve banım geri açıldı. Bu 2 defa oldu.
Eğer kendi reklamlarınıza kendiniz tıklamadıysanız diğer konularda hoşgörülü davranabiliyorlar.
Buradan irtibata geçebilirsin