Dun farkli bi kac yerden yapmis oldugum itirazima sonunda olumlu en azindan ilimli bir yanit aldim bugun. Bir yetkili politikalara uygunlugumuzu birlikte incelemek ve ihlalleri gidermek icin birlikte hareket edebilecegimizi iceren bir mail yolladı. Burada suan aciklamak istemiyorum, bikac sey siralanmis ve oncelikle bunlarin kontrolunu yapmam istendi. Sonucu buradan paylasacagim, umarim olumlu sonuclanir diye umid ediyorum.