ayda milyarları yatırıp reklam veren firmalar var.Onların haklarını savunmak hatta kendi hakkımı savunmak ne zaman cekememezlik oluyor. Kardeşim anlamıyormusun onların fazladan aldığı para biziö cebimizden çıkıor ?
bak şimdi sen ticaretten hiç anlamıyorsun ozaman ...
yatırım yaptığın şeyin sana getirisi varsa devam edersin .. Eğer yoksa insiyatiflerin doğrultusunda ya devam edersin yada çekersin kendini ..
Google a reklam verirken banamı sordun da şimdi bana soruyorsun ? Verme reklam ozaman ...
- rep ler içinde teşekkür ederim arkadaşlar egolarını tatmin edin "VUHH İşte eksi rep verdim en güçlü benim " diyerek birbirinizi kutlayın o -rep veripte gerizekalı yazan ERKEKSE DELİKANLIYSA çıksın benim desin