• 19-12-2009, 02:57:53
    #55
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    charles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Laf kalabalıgı yerine bana somut şeyler hakkında cevap verirmisin.Savundugun düşünce yanlış, bunu biliyorsun ve konuyu uzatıyorsun.

    Bize adsense'de böyle bir hile yapılmasını savunduğunu açıkla.Bende reklam verenim.Hakkımı yiyen biri varsa kat kat fazlası çıkar.
    ben hileyi savunmuyorum ben bu ÇEKEMEMEZLİĞİ anlamıyorum ...
    sen fıkrayı bi daha oku yine anlamamışsın ...

    Edit : Birde bana eksi rep veriyorlar isterse -1000 olsun umrumdamı değil ama siz kendinizi mutlu hissetcekseniz - rep verin benim için problem değil
  • 19-12-2009, 03:00:50
    #56
    ayda milyarları yatırıp reklam veren firmalar var.Onların haklarını savunmak hatta kendi hakkımı savunmak ne zaman cekememezlik oluyor. Kardeşim anlamıyormusun onların fazladan aldığı para biziö cebimizden çıkıor ?
  • 19-12-2009, 03:06:13
    #57
    charles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayda milyarları yatırıp reklam veren firmalar var.Onların haklarını savunmak hatta kendi hakkımı savunmak ne zaman cekememezlik oluyor. Kardeşim anlamıyormusun onların fazladan aldığı para biziö cebimizden çıkıor ?
    bak şimdi sen ticaretten hiç anlamıyorsun ozaman ...
    yatırım yaptığın şeyin sana getirisi varsa devam edersin .. Eğer yoksa insiyatiflerin doğrultusunda ya devam edersin yada çekersin kendini ..

    Google a reklam verirken banamı sordun da şimdi bana soruyorsun ? Verme reklam ozaman ...

    - rep ler içinde teşekkür ederim arkadaşlar egolarını tatmin edin "VUHH İşte eksi rep verdim en güçlü benim " diyerek birbirinizi kutlayın o -rep veripte gerizekalı yazan ERKEKSE DELİKANLIYSA çıksın benim desin
  • 19-12-2009, 03:13:50
    #58
    herkez hak ettiğini kazanmak zorunda ! çakallıp yapıp dalavere ile paraları götüremez. Benim sitem gunde 2 5 tl reklam verirken öle aptal kişilerin sitesinde cıkınca sitem bakıyorum 20 30 tl olmuş kimsenin bu kurla oynamaya haksız kazanç elde etmeye hakkı yoktur.bugun yayincı ise yarın oda reklam veren olcak.Yayıncının zararı daha büyük. Yakında tıklardan 0.00001 alcaklar bu yüzden
  • 19-12-2009, 03:17:59
    #59
    charles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkez hak ettiğini kazanmak zorunda ! çakallıp yapıp dalavere ile paraları götüremez. Benim sitem gunde 2 5 tl reklam verirken öle aptal kişilerin sitesinde cıkınca sitem bakıyorum 20 30 tl olmuş kimsenin bu kurla oynamaya haksız kazanç elde etmeye hakkı yoktur.bugun yayincı ise yarın oda reklam veren olcak.Yayıncının zararı daha büyük. Yakında tıklardan 0.00001 alcaklar bu yüzden
    bak şimdi eğer bu adam hiç şikayet edilmeseydi
    google ın haberi olurmuydu sizce ? Siz kendi kendinizi şikayet ediyorsunuz farkında değilsiniz .. Hadi bu site ads den banlandı bunun gibi binlerce var ...
    hangi biriyle uğraşcaksın ? Bırakın herkes kendi işine baksın .. Sende google a reklam falan verme sorun ortadan kalkmış olur
  • 19-12-2009, 03:27:10
    #60
    lanetli nin yanlış konuşmalarından alıntı yapıp cevap vereyim dedim ama çok post kasmış hepsinden alıntı yapamayacağım. R10.net den faydalanıp, forumu önemsemeyişin ve forumda konu okuyan ve görüş bildiren insanlara adeta sövmen senin ne kadar basit fikirli biri olduğunu gösteriyor. Konu başındaki mesaj, başlı başına bir hilekarlık örneğidir. Bunu lamı cimi yok arkadaşım. Öncelikle bu "Haramdır" . işini düzgün yapan hiç kimse harama helal demez ve hiç bir yanlış düşünceyi savunmaz. Burda hile yapıp, çok temiz bir insanmış gibi hile yapanlara ateş püsküren insanlarda var. Ama ne olursa olsun bu hile yapan kişinin, yaptığı yanlış hareketi doğru kılmaz.
  • 19-12-2009, 03:33:37
    #61
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hadi o tıklayın diyor sensizasla diye bir site var onun daha beter ona ne demeli 20 k hiti var splash'a bakın
  • 19-12-2009, 03:35:06
    #62
    Nove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lanetli nin yanlış konuşmalarından alıntı yapıp cevap vereyim dedim ama çok post kasmış hepsinden alıntı yapamayacağım. R10.net den faydalanıp, forumu önemsemeyişin ve forumda konu okuyan ve görüş bildiren insanlara adeta sövmen senin ne kadar basit fikirli biri olduğunu gösteriyor. Konu başındaki mesaj, başlı başına bir hilekarlık örneğidir. Bunu lamı cimi yok arkadaşım. Öncelikle bu "Haramdır" . işini düzgün yapan hiç kimse harama helal demez ve hiç bir yanlış düşünceyi savunmaz. Burda hile yapıp, çok temiz bir insanmış gibi hile yapanlara ateş püsküren insanlarda var. Ama ne olursa olsun bu hile yapan kişinin, yaptığı yanlış hareketi doğru kılmaz.
    Yazılım dersini almıştım şimdide Din dersi alıyorum .. Tarih ve Matematik dersi verende çıkarsa tamamdır Dershaneye gitmekten vaz geçicem :P

    usta bak sanada bir kere daha anlatayım.. Madem dinden açtın bende ordan gideyim

    De ki: "Sabahın Rabbine sığınırım. Yarattığı şeylerin şerrinden, karanlığı çöktüğü zaman gecenin şerrinden, düğümlere üfüren-kadınların şerrinden, ve hased ettiği zaman hasetçinin şerrinden" (Felak Suresi, 1-5)
    Amin ...

    anlatabildimmi ?

    Edit: Eksi rep verenlerden biri demişki "biraz renk değişikliği sana iyi gelir "
    yav siz rep için mi yaşıyorsunuz -1000 olsa ne olur ?
  • 19-12-2009, 03:50:51
    #63
    Dostum sen şaşırmış olmalısın. Öyle anlıyorumki, iş olsun torba dolsun diye cevap veriyorsun. Verdiğin cevaplar hiç birşekilde yanıtlayıcı nitelikte değil .Ben diyorum gümüşhane sen diyorsun üstüm şahane Ben daha bu konuda yazılacak bir şey olduğunu düşünmüyorum. Büyük imamlardan "imamı Gazali" nin bir sözüyle ben bitireyim yazımı.

    O ki dünyanın en bilge filozoflarına mantığıyla taş çıkaran Imamı Gazali ;

    "Cahillerle ne zaman tartışmaya girsem hiç bir birinde galip gelemedim"

    demiş..