ayda milyarları yatırıp reklam veren firmalar var.Onların haklarını savunmak hatta kendi hakkımı savunmak ne zaman cekememezlik oluyor. Kardeşim anlamıyormusun onların fazladan aldığı para biziö cebimizden çıkıor ?