herkez hak ettiğini kazanmak zorunda ! çakallıp yapıp dalavere ile paraları götüremez. Benim sitem gunde 2 5 tl reklam verirken öle aptal kişilerin sitesinde cıkınca sitem bakıyorum 20 30 tl olmuş kimsenin bu kurla oynamaya haksız kazanç elde etmeye hakkı yoktur.bugun yayincı ise yarın oda reklam veren olcak.Yayıncının zararı daha büyük. Yakında tıklardan 0.00001 alcaklar bu yüzden