lanetli nin yanlış konuşmalarından alıntı yapıp cevap vereyim dedim ama çok post kasmış hepsinden alıntı yapamayacağım. R10.net den faydalanıp, forumu önemsemeyişin ve forumda konu okuyan ve görüş bildiren insanlara adeta sövmen senin ne kadar basit fikirli biri olduğunu gösteriyor. Konu başındaki mesaj, başlı başına bir hilekarlık örneğidir. Bunu lamı cimi yok arkadaşım. Öncelikle bu "Haramdır" . işini düzgün yapan hiç kimse harama helal demez ve hiç bir yanlış düşünceyi savunmaz. Burda hile yapıp, çok temiz bir insanmış gibi hile yapanlara ateş püsküren insanlarda var. Ama ne olursa olsun bu hile yapan kişinin, yaptığı yanlış hareketi doğru kılmaz.