Bütün konuyu okudum arkadaşa hırsızlığın savunmasını yapıyorsun diyorsun, Edu veya prli sitelerden link satmak ne kadar dürüstlük oluyor ? Kimseyi savunduğum felan yok sadece bunu bilmek istiyorum! Sen cok dürüstsün sanırım. Burada herkes sütten çıkmış ak kaşığı oynamasın lütfen... Eğer bu tarz siteleri görüyorsanız bazı arkadaşlarımız adsense report adresini vermiş gidip oradan şikayet edin bu tarz konu acarak sitelerin reklamını yapıyorsunuz. Ayrıca bazı arkadaşlarada fikir vermiş oluyorsunuz şimdi herkes "Reklamlara tıkla yoksa içeriği göremezsiniz." diye bannerlar koyacaklar görürsünüz
Edu sitelerden link satmak hırsızlıktır. (1-2 ayrıntı hariç diyorlar...ki ben bunada katılmıyorum devlet sitelerinde reklam yasaktır.)
Prli siteden link satabilirsin... İstersen 500*500 pikselde banner reklam sat.
Sen lanetli nikli üyenin arkadaşı olarak açığımı bulmaya çalışıyorsun haliyle.
Tek bir leke bulamazsın geçmişimde. Olsa zaten zamanında bunu bunu yaptım derim.
Sen açtığım konuları aratmışın ve konuları incelemeden "edu link" etiketini yapıştırmışın.
Fakat o benim orjinal içerikli atatürk sitem.
Özgün bir makalemi kopyalayan edu.tr yöneticisi makalenin altına kaynağını not düşmüş.
İspat istiyorsan pm ile sorabilir, msn adresimi isteyebilirsin.
Hatta sanada özgün edu.tr backlinkli sitemden link satabilirim.
Sıradaki lütfen...