• 19-12-2009, 01:44:35
    #37
    lanetli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben Yazılımcıyım web tasarımıyla işim olmaş ... Oke ?
    Daha kendini bile düzgün ifade edemiyorsun, gelip burada bir hırsızın savunmasını yapıyorsun.

    Mantıklı cevaplarım karşısında dumur olup ne yazdığını bilmiyorsun.

    Cümlene pimaş boru eklememişin iyiki... Onuda ben göndereyim sana...

  • 19-12-2009, 01:48:09
    #38
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne demek size ne ? Bu gibi adamlar yüzünden doğru düzgün site yapıp kazanmaya çalışan adamlar kazanamıyor.
    Haklısın. +
  • 19-12-2009, 01:48:49
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mantıklı cevaplarım karşısında
    sen kendi kendini öven egolarını tatmin edecek birisen benim yapabilcek bişeyim yok karakterle ilgili bişey ...

    Sen ne kadar çok şey biliyorsun öyle Arkadaşlar biri şunun egolarını tatmin etsin yazık adama valla acıdım bak şimdi sana ... Bilseydim hoşuna gitceğini daha fazla kelime hatası yapardım
  • 19-12-2009, 01:51:24
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha kendini bile düzgün ifade edemiyorsun, gelip burada bir hırsızın savunmasını yapıyorsun.

    Mantıklı cevaplarım karşısında dumur olup ne yazdığını bilmiyorsun.

    Cümlene pimaş boru eklememişin iyiki... Onuda ben göndereyim sana...
    Bütün konuyu okudum arkadaşa hırsızlığın savunmasını yapıyorsun diyorsun, Edu veya prli sitelerden link satmak ne kadar dürüstlük oluyor ? Kimseyi savunduğum felan yok sadece bunu bilmek istiyorum! Sen cok dürüstsün sanırım. Burada herkes sütten çıkmış ak kaşığı oynamasın lütfen... Eğer bu tarz siteleri görüyorsanız bazı arkadaşlarımız adsense report adresini vermiş gidip oradan şikayet edin bu tarz konu acarak sitelerin reklamını yapıyorsunuz. Ayrıca bazı arkadaşlarada fikir vermiş oluyorsunuz şimdi herkes "Reklamlara tıkla yoksa içeriği göremezsiniz." diye bannerlar koyacaklar görürsünüz
  • 19-12-2009, 01:51:45
    #41
    ebaykal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.google.com/adsense/suppo...n_report&hl=tr bu ne işe yarıyor bilen yokmu hala
    Çoğunluk bilir. Önemli olan son zamanlarda interneti kirletip para kazanma hevesine düşenleri bir nebzede olsa temizlemek.
  • 19-12-2009, 02:03:02
    #42
    Aynet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütün konuyu okudum arkadaşa hırsızlığın savunmasını yapıyorsun diyorsun, Edu veya prli sitelerden link satmak ne kadar dürüstlük oluyor ? Kimseyi savunduğum felan yok sadece bunu bilmek istiyorum! Sen cok dürüstsün sanırım. Burada herkes sütten çıkmış ak kaşığı oynamasın lütfen... Eğer bu tarz siteleri görüyorsanız bazı arkadaşlarımız adsense report adresini vermiş gidip oradan şikayet edin bu tarz konu acarak sitelerin reklamını yapıyorsunuz. Ayrıca bazı arkadaşlarada fikir vermiş oluyorsunuz şimdi herkes "Reklamlara tıkla yoksa içeriği göremezsiniz." diye bannerlar koyacaklar görürsünüz
    Edu sitelerden link satmak hırsızlıktır. (1-2 ayrıntı hariç diyorlar...ki ben bunada katılmıyorum devlet sitelerinde reklam yasaktır.)

    Prli siteden link satabilirsin... İstersen 500*500 pikselde banner reklam sat.

    Sen lanetli nikli üyenin arkadaşı olarak açığımı bulmaya çalışıyorsun haliyle.
    Tek bir leke bulamazsın geçmişimde. Olsa zaten zamanında bunu bunu yaptım derim.

    Sen açtığım konuları aratmışın ve konuları incelemeden "edu link" etiketini yapıştırmışın.
    Fakat o benim orjinal içerikli atatürk sitem.
    Özgün bir makalemi kopyalayan edu.tr yöneticisi makalenin altına kaynağını not düşmüş.

    İspat istiyorsan pm ile sorabilir, msn adresimi isteyebilirsin.
    Hatta sanada özgün edu.tr backlinkli sitemden link satabilirim.


    Sıradaki lütfen...
  • 19-12-2009, 02:07:27
    #43
    Üyeliği durduruldu
    gerçekten böyleleri yüzünden google Türkiye den pazarını çekicek biz de sap gibi kalıcaz yani olacağı budur
  • 19-12-2009, 02:13:57
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Edu sitelerden link satmak hırsızlıktır. (1-2 ayrıntı hariç diyorlar...ki ben bunada katılmıyorum devlet sitelerinde reklam yasaktır.)

    Prli siteden link satabilirsin... İstersen 500*500 pikselde banner reklam sat.

    Sen lanetli nikli üyenin arkadaşı olarak açığımı bulmaya çalışıyorsun haliyle.
    Tek bir leke bulamazsın geçmişimde. Olsa zaten zamanında bunu bunu yaptım derim.

    Sen açtığım konuları aratmışın ve konuları incelemeden "edu link" etiketini yapıştırmışın.
    Fakat o benim orjinal içerikli atatürk sitem.
    Özgün bir makalemi kopyalayan edu.tr yöneticisi makalenin altına kaynağını not düşmüş.

    İspat istiyorsan pm ile sorabilir, msn adresimi isteyebilirsin.
    Hatta sanada özgün edu.tr backlinkli sitemden link satabilirim.


    Sıradaki lütfen...
    Tabikide arkadaşım açıklarını aradım ama bulamadım valla çok dürüst bir adamsın vesselam. Link satarak sitelerin arama motorlarında yükselmesini sağlıyorsun bu birde edu.tr uzantılı yani arama motorlarını da kandırmıyorsun tek leke yok. Ben almayım sana hayırlı satışlar.
  • 19-12-2009, 02:27:06
    #45
    Üyeliği durduruldu
    lanetli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya bırakın bu işleri milletin ekmeğiyle ne oynuyorsunuz siz beceremiyorsunuz tabiki adama çamur atıyorsunuz ...
    Siz zaten sütten çıkmış akkaşıksınız ya ... Renklerle saklayın metin arasına reklamları saklayın millet link sansın tıklasın.. bu adam sizden daha dürüst en azından direk tıkla diyor .. Sizin gibi delikanlılığın arkasına sığınıp millete çamur atmıyor bırakın bu işleriii bırakın ...

    bi fıkra anlatayım size ...

    bir gün cehenneme yeni bir zebani işe alınır .. Zebaniye kuyuları gezdirirler derlerki sende böyle bir kuyunun başında durcaksın kim çıkmaya çalışırsa ona mızrağını batırcaksın aşağı düşcek der... Bizim çömez zebani tamam der... Biraz ilerlerler orda başında zebani olmayan bir kuyu görür kendi kendine ulan burası benim kuyu herhalde kimse yok başında der ...

    sonra sorar bu kuyunun başında neden kimse yok der...
    Bizim tecrübeli zebani döner ve çömeze şöyle izah eder..

    O KUYUDA TÜRKLER VAR biri yukarı çıkmaya çalıştığında diğerleri ayağından tutup aşağı çekiyor zaten der..

    işin garip yanıda şikayetçi olan kişilerin çoğunun sitesi ile korsansinema nın içerik aynı ....

    Şimdi beni -rep ede boğarsınız boğmazsanız adam değilsiniz okadar diyorum .. Bu memleket böyle işte doğru konuşanı 9 köyden kovarlar ...
    tüm kelımelerıone katılıyorum kardeş +rep