Dostum sen şaşırmış olmalısın. Öyle anlıyorumki, iş olsun torba dolsun diye cevap veriyorsun. Verdiğin cevaplar hiç birşekilde yanıtlayıcı nitelikte değil .Ben diyorum gümüşhane sen diyorsun üstüm şahane Ben daha bu konuda yazılacak bir şey olduğunu düşünmüyorum. Büyük imamlardan "imamı Gazali" nin bir sözüyle ben bitireyim yazımı.

O ki dünyanın en bilge filozoflarına mantığıyla taş çıkaran Imamı Gazali ;

"Cahillerle ne zaman tartışmaya girsem hiç bir birinde galip gelemedim"

demiş..