Laf kalabalıgı yerine bana somut şeyler hakkında cevap verirmisin.Savundugun düşünce yanlış, bunu biliyorsun ve konuyu uzatıyorsun.
Bize adsense'de böyle bir hile yapılmasını savunduğunu açıkla.Bende reklam verenim.Hakkımı yiyen biri varsa kat kat fazlası çıkar.
ben hileyi savunmuyorum ben bu ÇEKEMEMEZLİĞİ anlamıyorum ...
sen fıkrayı bi daha oku yine anlamamışsın ...
Edit : Birde bana eksi rep veriyorlar isterse -1000 olsun umrumdamı değil

ama siz kendinizi mutlu hissetcekseniz - rep verin benim için problem değil