winston adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1350$ ve ban :S
49
●3.817
- 19-08-2009, 01:01:02Eposta Aktivasyonu Gerekmekteyani hiç geçersiz tıklama şüpheniz yokken mi kaldırdınız yoksa bir anda tıklamalarda aşırı artış oldu ondan mı kaldırdınızWbtsrmNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2009, 01:04:23aşırı oldu ondan kaldırdımwinston adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2009, 01:08:05Eposta Aktivasyonu Gerekmektekeşke o zaman mail atıp bilgilendirseydin..gerçi o da belki bile bile lades demek gibi olabilirdi ama neyse geçmiş olsunWbtsrmNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2009, 01:09:30Ne diyelim sağlık olsunda suçun olmadan banlanmak baya koyuo adama hesapta 0 $ olsa bilewinston adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2009, 01:12:36mutlaka bir bit yeniği vardır hocam bunda, inatla birileri banlatmak için ard arda geçersiz tıklama yapmış olabilir. yoksa adsense kolay kolay löp diye banlamaz söyleyeyim...WbtsrmNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2009, 01:13:47bunu bildirsek açma şansları olmazmıCumhuriyeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2009, 01:15:46o hesabı unut gitsin kim bilir kaç kişi denemiştir olumsuz yanıt alırsın ama yine bir dene, kimseye zıt gitmemeye çalış hocam adamı ekmeğinden ederler yöntemini buldular mı...WbtsrmNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun