• 19-08-2009, 00:58:49
    #10
    winston adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sitenizi pm olarak alabilir miyim..bir de 15 gündür niçin reklam yayınlamıyorsunuz
    Forumda birçok sitenin geçersiz tıklamadan bnalandıgını gördüm bana neden böyle birşey yapmasınlar diye düşündüm o yüzden
  • 19-08-2009, 01:01:02
    #11
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    WbtsrmNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda birçok sitenin geçersiz tıklamadan bnalandıgını gördüm bana neden böyle birşey yapmasınlar diye düşündüm o yüzden
    yani hiç geçersiz tıklama şüpheniz yokken mi kaldırdınız yoksa bir anda tıklamalarda aşırı artış oldu ondan mı kaldırdınız
  • 19-08-2009, 01:04:23
    #12
    winston adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani hiç geçersiz tıklama şüpheniz yokken mi kaldırdınız yoksa bir anda tıklamalarda aşırı artış oldu ondan mı kaldırdınız
    aşırı oldu ondan kaldırdım
  • 19-08-2009, 01:08:05
    #13
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    WbtsrmNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aşırı oldu ondan kaldırdım
    keşke o zaman mail atıp bilgilendirseydin..gerçi o da belki bile bile lades demek gibi olabilirdi ama neyse geçmiş olsun
  • 19-08-2009, 01:09:30
    #14
    winston adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keşke o zaman mail atıp bilgilendirseydin..gerçi o da belki bile bile lades demek gibi olabilirdi ama neyse geçmiş olsun
    Ne diyelim sağlık olsunda suçun olmadan banlanmak baya koyuo adama hesapta 0 $ olsa bile
  • 19-08-2009, 01:12:36
    #15
    WbtsrmNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne diyelim sağlık olsunda suçun olmadan banlanmak baya koyuo adama hesapta 0 $ olsa bile
    mutlaka bir bit yeniği vardır hocam bunda, inatla birileri banlatmak için ard arda geçersiz tıklama yapmış olabilir. yoksa adsense kolay kolay löp diye banlamaz söyleyeyim...
  • 19-08-2009, 01:13:47
    #16
    CumhuriyeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mutlaka bir bit yeniği vardır hocam bunda, inatla birileri banlatmak için ard arda geçersiz tıklama yapmış olabilir. yoksa adsense kolay kolay löp diye banlamaz söyleyeyim...
    bunu bildirsek açma şansları olmazmı
  • 19-08-2009, 01:15:46
    #17
    WbtsrmNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu bildirsek açma şansları olmazmı
    o hesabı unut gitsin kim bilir kaç kişi denemiştir olumsuz yanıt alırsın ama yine bir dene, kimseye zıt gitmemeye çalış hocam adamı ekmeğinden ederler yöntemini buldular mı...
  • 19-08-2009, 01:16:48
    #18
    Baya para kalmış Geçmiş olsun