Konu
1350$ ve ban :S
19-08-2009, 01:09:30
#14
WbtsrmNet
winston adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
keşke o zaman mail atıp bilgilendirseydin..gerçi o da belki bile bile lades demek gibi olabilirdi ama neyse geçmiş olsun
Ne diyelim sağlık olsunda suçun olmadan banlanmak baya koyuo adama hesapta 0 $ olsa bile