winston adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
keşke o zaman mail atıp bilgilendirseydin..gerçi o da belki bile bile lades demek gibi olabilirdi ama neyse geçmiş olsun
Ne diyelim sağlık olsunda suçun olmadan banlanmak baya koyuo adama hesapta 0 $ olsa bile