Konu
1350$ ve ban :S
19-08-2009, 01:08:05
#13
winston
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
WbtsrmNet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aşırı oldu ondan kaldırdım
keşke o zaman mail atıp bilgilendirseydin..gerçi o da belki bile bile lades demek gibi olabilirdi ama neyse geçmiş olsun