WbtsrmNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aşırı oldu ondan kaldırdım
keşke o zaman mail atıp bilgilendirseydin..gerçi o da belki bile bile lades demek gibi olabilirdi ama neyse geçmiş olsun