Konu
1350$ ve ban :S
19-08-2009, 01:01:02
#11
winston
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
WbtsrmNet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Forumda birçok sitenin geçersiz tıklamadan bnalandıgını gördüm bana neden böyle birşey yapmasınlar diye düşündüm o yüzden
yani hiç geçersiz tıklama şüpheniz yokken mi kaldırdınız yoksa bir anda tıklamalarda aşırı artış oldu ondan mı kaldırdınız