• 19-08-2009, 00:36:56
    #1
    edit
  • 19-08-2009, 00:38:22
    #2
    geçmiş olsun...
  • 19-08-2009, 00:39:15
    #3
    Kolay kolay açmazlar geçmiş olsun
  • 19-08-2009, 00:41:18
    #4
    açmalari için nereye başvurmam gerekiyor incelemeye almaları için
  • 19-08-2009, 00:42:33
    #5
    Dostum çok üzgünüm bunu yazmaktan ama çok zor açmaları, 1000 de 1 gibi bişey. 2 ay önce benim 6000$ ım kaldı hesapda ve kapattılar. Kötü bir durum, geçmiş olsun.
  • 19-08-2009, 00:43:17
    #6
    sen bu banlanma hususunda ciddi ciddi illegal birşey yapmadığını düşünüyor isen ya da birileri seni banlattıracak hareketlerde bulunduğunu savunabiliyorsan adsense-tr ye at kıyak bir mail bakalım.
  • 19-08-2009, 00:47:50
    #7
    geçmiş olsun hocam ..
  • 19-08-2009, 00:51:16
    #8
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    sitenizi pm olarak alabilir miyim..bir de 15 gündür niçin reklam yayınlamıyorsunuz
  • 19-08-2009, 00:53:46
    #9
    geçmiş olsun vallahi başka ne denir, zaten adsense banlamadan önce kılı kırk yarıyor. banı açma konusunda da senin kılı kırk bir yarman lazım.