Dostum çok üzgünüm bunu yazmaktan ama çok zor açmaları, 1000 de 1 gibi bişey. 2 ay önce benim 6000$ ım kaldı hesapda ve kapattılar. Kötü bir durum, geçmiş olsun.
sen bu banlanma hususunda ciddi ciddi illegal birşey yapmadığını düşünüyor isen ya da birileri seni banlattıracak hareketlerde bulunduğunu savunabiliyorsan adsense-tr ye at kıyak bir mail bakalım.