Çok yazık olmuş.Bende bi keresinde 249 € da ban yemiştim.O günden beri hem google hem de adtech kullanıyorum..Biri banlansa birinden aksın.
Hani işin garantisi yok ne zaman ne den banlayacaklar bilemiyoruz.
Bunun için google denetleme makanizması kurulmalı.
Savcıya gitsen bi ilk olursun
1350$ ve ban :S
49
●3.817
- 19-08-2009, 14:53:12Siteniz ne sitesiydi ?WbtsrmNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2009, 14:56:08yani oyun download, film download, dizi izleme, müzik dinleme tarzı şeyler yoktu değilmi ?WbtsrmNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2009, 14:56:49Hayır Hocam Haber vs teknoloji vsKR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle