• 19-08-2009, 14:38:31
    #37
    Çok yazık olmuş.Bende bi keresinde 249 € da ban yemiştim.O günden beri hem google hem de adtech kullanıyorum..Biri banlansa birinden aksın.
    Hani işin garantisi yok ne zaman ne den banlayacaklar bilemiyoruz.
    Bunun için google denetleme makanizması kurulmalı.
    Savcıya gitsen bi ilk olursun
  • 19-08-2009, 14:47:32
    #38
    Misafir
    adsense-tr@google.com
  • 19-08-2009, 14:51:52
    #39
    100 doları bulduğum anda alırım. Zaten 1 kere buldum onda da aldım
  • 19-08-2009, 14:53:12
    #40
    WbtsrmNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yüksek hitli site arkadaşlar ne hilesi kıllandıgımdan kaldırdım reklamları.. ayrıca 2 ayda okadar yapti pin 1.5 ayda geldi 15 gündürde ödeme gününü bekliyordum
    Siteniz ne sitesiydi ?
  • 19-08-2009, 14:54:33
    #41
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteniz ne sitesiydi ?
    genel blog
  • 19-08-2009, 14:56:08
    #42
    WbtsrmNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    genel blog
    yani oyun download, film download, dizi izleme, müzik dinleme tarzı şeyler yoktu değilmi ?
  • 19-08-2009, 14:56:49
    #43
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani oyun download, film download, dizi izleme, müzik dinleme tarzı şeyler yoktu değilmi ?
    Hayır Hocam Haber vs teknoloji vs
  • 19-08-2009, 15:21:57
    #44
    hile yapmadıysanız yada saldırılmadı ise 15 gündür düzenli çalışan adsense yayınını neden durdurdunuz
    bir korkunuz vardı ki bu girişimde bulundunuz

    her suçlu esasen suçsuzdur ama yanlış anlaşılmıştır yada diğer taraf hatalıdır
  • 19-08-2009, 15:55:41
    #45
    Bu banlayanları bi köşede kıstırmak lazım :S