Çok yazık olmuş.Bende bi keresinde 249 € da ban yemiştim.O günden beri hem google hem de adtech kullanıyorum..Biri banlansa birinden aksın.
Hani işin garantisi yok ne zaman ne den banlayacaklar bilemiyoruz.
Bunun için google denetleme makanizması kurulmalı.
Savcıya gitsen bi ilk olursun