1350$ ve ban :S
49
●3.817
- 19-08-2009, 11:38:38Ya arkadaşlar bu taktiklerin hiçbiri işe yaramıyor artık.Boşuna zamanınızı harcamayın.Yaptığın olay belli hile ile (1001 türlü yolu var) parayı biriktirdin.Daha sonra oğlum adamlar kıllanmadan ben şu reklamları kaldırayım dedin.Daha sonra adsense ekibi aylık bakımlarda reflerine bakarken o da ne "hile yapmış kimse anlamasın diye de reklamları kaldırmış" al bakalım sana bi mail..Olay bu dur yani.Başka hiçbir açıklaması yoktur.
- 19-08-2009, 11:51:10Aynen.Maksimum 800 $ tutun hesabınızda.LordEspoir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2009, 12:21:42
- 19-08-2009, 13:21:45geçmiş olsun,bencede açmaları zor.15 gündür reklam yoktu diyorsun sen,ben geçen yılmıydı ondan önceki yılmı hatırlamıyorum ama banlandıgımda sitelerim host sorunu yüzünden 2-3 ay kapalı kalmıştı.sonra sitelerimden 2 si düzeldi ve birisinde adsense kullanıyordum.reklamları yeniden düzenlemek için adsense paneline girdigimde 3 aydır kapalı olan sitelerimde sahte tıklama yaptıgım ( !
) ve bu yüzden hesabımın kapatıldıgı yazıyordu.host firmam beni delirtmiş,siteler 3 ay kapalı ve bunun üzerine bu kapalı sitelerde sahte tık yapıp ban yemişim artık nasıl yaptıysam
- 19-08-2009, 13:24:10seninkide ilginç ama bnaa mail falan gelmedifatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
seninkinin gene neden banlandıgın belli benimki o bile deill
