• 19-08-2009, 11:38:38
    #28
    Ya arkadaşlar bu taktiklerin hiçbiri işe yaramıyor artık.Boşuna zamanınızı harcamayın.Yaptığın olay belli hile ile (1001 türlü yolu var) parayı biriktirdin.Daha sonra oğlum adamlar kıllanmadan ben şu reklamları kaldırayım dedin.Daha sonra adsense ekibi aylık bakımlarda reflerine bakarken o da ne "hile yapmış kimse anlamasın diye de reklamları kaldırmış" al bakalım sana bi mail..Olay bu dur yani.Başka hiçbir açıklaması yoktur.
  • 19-08-2009, 11:44:44
    #29
    çok kazanmışsın ondandır ban geçmiş olsun
  • 19-08-2009, 11:51:10
    #30
    LordEspoir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok kazanmışsın ondandır ban geçmiş olsun
    Aynen.Maksimum 800 $ tutun hesabınızda.
  • 19-08-2009, 12:16:10
    #31
    Reveloper
    sağlık olsun adsensde para bırakmıcaksın hemen çekeceksin.
  • 19-08-2009, 12:21:42
    #32
    BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya arkadaşlar bu taktiklerin hiçbiri işe yaramıyor artık.Boşuna zamanınızı harcamayın.Yaptığın olay belli hile ile (1001 türlü yolu var) parayı biriktirdin.Daha sonra oğlum adamlar kıllanmadan ben şu reklamları kaldırayım dedin.Daha sonra adsense ekibi aylık bakımlarda reflerine bakarken o da ne "hile yapmış kimse anlamasın diye de reklamları kaldırmış" al bakalım sana bi mail..Olay bu dur yani.Başka hiçbir açıklaması yoktur.

    banada öyle geliyor yinede günahını almak istemem
  • 19-08-2009, 13:14:29
    #33
    yüksek hitli site arkadaşlar ne hilesi kıllandıgımdan kaldırdım reklamları.. ayrıca 2 ayda okadar yapti pin 1.5 ayda geldi 15 gündürde ödeme gününü bekliyordum
  • 19-08-2009, 13:21:45
    #34
    geçmiş olsun,bencede açmaları zor.15 gündür reklam yoktu diyorsun sen,ben geçen yılmıydı ondan önceki yılmı hatırlamıyorum ama banlandıgımda sitelerim host sorunu yüzünden 2-3 ay kapalı kalmıştı.sonra sitelerimden 2 si düzeldi ve birisinde adsense kullanıyordum.reklamları yeniden düzenlemek için adsense paneline girdigimde 3 aydır kapalı olan sitelerimde sahte tıklama yaptıgım ( ! ) ve bu yüzden hesabımın kapatıldıgı yazıyordu.host firmam beni delirtmiş,siteler 3 ay kapalı ve bunun üzerine bu kapalı sitelerde sahte tık yapıp ban yemişim artık nasıl yaptıysam
  • 19-08-2009, 13:24:10
    #35
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun,bencede açmaları zor.15 gündür reklam yoktu diyorsun sen,ben geçen yılmıydı ondan önceki yılmı hatırlamıyorum ama banlandıgımda sitelerim host sorunu yüzünden 2-3 ay kapalı kalmıştı.sonra sitelerimden 2 si düzeldi ve birisinde adsense kullanıyordum.reklamları yeniden düzenlemek için adsense paneline girdigimde 3 aydır kapalı olan sitelerimde sahte tıklama yaptıgım ( ! ) ve bu yüzden hesabımın kapatıldıgı yazıyordu.host firmam beni delirtmiş,siteler 3 ay kapalı ve bunun üzerine bu kapalı sitelerde sahte tık yapıp ban yemişim artık nasıl yaptıysam
    seninkide ilginç ama bnaa mail falan gelmedi seninkinin gene neden banlandıgın belli benimki o bile deill
  • 19-08-2009, 14:28:49
    #36
    türkiye masasına bir mail at kardeş: benim 99 dolar olan 2 hesabım kapanmıştı zamanında artık tırsarak kullanıyorum