geçmiş olsun,bencede açmaları zor.15 gündür reklam yoktu diyorsun sen,ben geçen yılmıydı ondan önceki yılmı hatırlamıyorum ama banlandıgımda sitelerim host sorunu yüzünden 2-3 ay kapalı kalmıştı.sonra sitelerimden 2 si düzeldi ve birisinde adsense kullanıyordum.reklamları yeniden düzenlemek için adsense paneline girdigimde 3 aydır kapalı olan sitelerimde sahte tıklama yaptıgım ( !

) ve bu yüzden hesabımın kapatıldıgı yazıyordu.host firmam beni delirtmiş,siteler 3 ay kapalı ve bunun üzerine bu kapalı sitelerde sahte tık yapıp ban yemişim artık nasıl yaptıysam
seninkide ilginç ama bnaa mail falan gelmedi

seninkinin gene neden banlandıgın belli benimki o bile deill