• 16-08-2009, 23:23:26
    #19
    Alma mazlumun ahını, çıkar aheste aheste
  • 16-08-2009, 23:25:07
    #20
    Loophus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O adam oraya istediğini yazar site adama ait olduktan sonra kimse karışamaz. Ve şunu unutmaki reklamlara tıklamak zorunda değilsin. Artık internette herkes bilinçli olmak zorunda. Elin kolun tutuyorsa tıklamıyacaksın.

    Sen ve senin düşüncende aynı fikirde olan arkadaşlar olduğu sürece hiçbiryere varamassınız, sen bu adamı banlatıcaksın ne kazanıcaksın ? O adam gene yapmıyacak mı ?
    Mantığın geldiği son nokta....
    Yorum bile yapmak için kendimi yoramam. Çünkü biliyorum ki birileri birşeyleri avazı çıktığı kadar bağırarak anlatsa da bu yolda senin gibi ilerlemeyi düşünen insanlar bitmeyecektir.

    Şunu düşünmeni istiyorum;
    Bir matbaaya gittin ve yeni açmış olduğun küçük lokanta için el ilanı siparşi verdin.
    Matbaa ile anlaşmana göre adam 5.000 el ilanını kendisi dağıtmak sureti ile 500 TL ye anlaştınız.

    El ilanları basıldı, matbaa yöneticisi küçük bir çocuğun eline verdi el ilanlarını çocukta gelip geçtiği her yere kafasına göre dağıttı. Yarısınıda çöpe attı.
    Hoşuna gider mi bu durum?

    Neden bağzı şeyleri anlamak bu kadar güç ben bu noktada mantık bitiyor diye yorumluyorum....


    İyi forumlar.
  • 16-08-2009, 23:25:27
    #21
    Loophus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O adam oraya istediğini yazar site adama ait olduktan sonra kimse karışamaz. Ve şunu unutmaki reklamlara tıklamak zorunda değilsin. Artık internette herkes bilinçli olmak zorunda. Elin kolun tutuyorsa tıklamıyacaksın.
    Sen ve senin düşüncende aynı fikirde olan arkadaşlar olduğu sürece hiçbiryere varamassınız, sen bu adamı banlatıcaksın ne kazanıcaksın ? O adam gene yapmıyacak mı ?
    tmam o oraya yazıyor bende buraya yazıyorum. Ve o siteye karışmıyorumda, yardım edin diye konuyu açtım zorunda değilim ama adam demişki destek olun bende r10 dan iyi destek çıkar diye yazdım
    gene yapsın yada yapmasın demiyorum destek vermek lazım biz Türk'üz
  • 16-08-2009, 23:28:11
    #22
    tıklamaya gerek yok. direk şikayet edin. reklam verene ek bütçe gitmesin.
  • 16-08-2009, 23:29:16
    #23
    Üyeliği durduruldu
    isletmeci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin biraz ekmeğe ihtiyacın var hocam Yakınlarda fırın varsa durma hemen koş ekmekleri al.
    Bu saatte açık fırın varmıdır?
  • 16-08-2009, 23:29:30
    #24
    death_angel35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tıklamaya gerek yok. direk şikayet edin. reklam verene ek bütçe gitmesin.
    buda olabilirdi aslında
  • 16-08-2009, 23:30:11
    #25
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Xerox kardeşim örneğin güzel.
    fakat şunu belirteyim ben yapılanın dogru oldugunu savunmuyorum ama sizin yaptıgınızda dogru sayılmaz, Siz şimdi gidip o reklama tık atıyorsunuz reklam verenin hesabı düşmüyormu ne kadar akıllısınız ya halbuki bunu yapıcagınıza direk googleye şikayet etseniz ha ?
    Konuştuklarınız ve yaptıklarınız birbirini nedense tutmuyor.

    Ve ayrıca konu altında yok fırındı yok matbaaydı alakasız şeylerle haklı olmaya calısmayınız.
  • 16-08-2009, 23:33:25
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Loophus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Xerox kardeşim örneğin güzel.
    fakat şunu belirteyim ben yapılanın dogru oldugunu savunmuyorum ama sizin yaptıgınızda dogru sayılmaz, Siz şimdi gidip o reklama tık atıyorsunuz reklam verenin hesabı düşmüyormu ne kadar akıllısınız ya halbuki bunu yapıcagınıza direk googleye şikayet etseniz ha ?
    Konuştuklarınız ve yaptıklarınız birbirini nedense tutmuyor.
    Ve ayrıca konu altında yok fırındı yok matbaaydı alakasız şeylerle haklı olmaya calısmayınız.
    Katılıyorum hocam şimdi bunlar gidip tık atınca reklam verenlere ek bütçe gitmiyormuda gelip burda reklam verenlere yazık vs. diyorlar? Aksam oldu kafanız şişti herhalde gidin uyuyun tık atcağınıza.
  • 16-08-2009, 23:33:59
    #27
    Loophus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Xerox kardeşim örneğin güzel.
    fakat şunu belirteyim ben yapılanın dogru oldugunu savunmuyorum ama sizin yaptıgınızda dogru sayılmaz, Siz şimdi gidip o reklama tık atıyorsunuz reklam verenin hesabı düşmüyormu ne kadar akıllısınız ya halbuki bunu yapıcagınıza direk googleye şikayet etseniz ha ?
    Konuştuklarınız ve yaptıklarınız birbirini nedense tutmuyor.
    Ve ayrıca konu altında yok fırındı yok matbaaydı alakasız şeylerle haklı olmaya calısmayınız.
    bildiğim kadarıyla banlanma sebebi olan tıklamalar reklamverene yansımıyor, yani reklamverenin bir zararı yok
    ayrıca sen aylak kaldın sanırsam, PM den sitemi vereyim post at biraz siteye hem için açılır