bu adam çok zeki :)
36
●2.345
- 16-08-2009, 23:25:07Mantığın geldiği son nokta....Loophus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorum bile yapmak için kendimi yoramam. Çünkü biliyorum ki birileri birşeyleri avazı çıktığı kadar bağırarak anlatsa da bu yolda senin gibi ilerlemeyi düşünen insanlar bitmeyecektir.
Şunu düşünmeni istiyorum;
Bir matbaaya gittin ve yeni açmış olduğun küçük lokanta için el ilanı siparşi verdin.
Matbaa ile anlaşmana göre adam 5.000 el ilanını kendisi dağıtmak sureti ile 500 TL ye anlaştınız.
El ilanları basıldı, matbaa yöneticisi küçük bir çocuğun eline verdi el ilanlarını çocukta gelip geçtiği her yere kafasına göre dağıttı. Yarısınıda çöpe attı.
Hoşuna gider mi bu durum?
Neden bağzı şeyleri anlamak bu kadar güç ben bu noktada mantık bitiyor diye yorumluyorum....
İyi forumlar. - 16-08-2009, 23:25:27tmam o oraya yazıyor bende buraya yazıyorum. Ve o siteye karışmıyorumda, yardım edin diye konuyu açtımLoophus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zorunda değilim ama adam demişki destek olun bende r10 dan iyi destek çıkar diye yazdım 
gene yapsın yada yapmasın demiyorum destek vermek lazım biz Türk'üz
- 16-08-2009, 23:28:11tıklamaya gerek yok. direk şikayet edin. reklam verene ek bütçe gitmesin.
- 16-08-2009, 23:29:16Üyeliği durdurulduBu saatte açık fırın varmıdır?isletmeci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2009, 23:29:30buda olabilirdi aslındadeath_angel35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2009, 23:30:11Eposta Aktivasyonu GerekmekteXerox kardeşim örneğin güzel.
fakat şunu belirteyim ben yapılanın dogru oldugunu savunmuyorum ama sizin yaptıgınızda dogru sayılmaz, Siz şimdi gidip o reklama tık atıyorsunuz reklam verenin hesabı düşmüyormu
ne kadar akıllısınız ya halbuki bunu yapıcagınıza direk googleye şikayet etseniz ha ?
Konuştuklarınız ve yaptıklarınız birbirini nedense tutmuyor.
Ve ayrıca konu altında yok fırındı yok matbaaydı alakasız şeylerle haklı olmaya calısmayınız. - 16-08-2009, 23:33:25Üyeliği durdurulduKatılıyorum hocam şimdi bunlar gidip tık atınca reklam verenlere ek bütçe gitmiyormuda gelip burda reklam verenlere yazık vs. diyorlar? Aksam oldu kafanız şişti herhalde gidin uyuyun tık atcağınıza.Loophus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2009, 23:33:59bildiğim kadarıyla banlanma sebebi olan tıklamalar reklamverene yansımıyor, yani reklamverenin bir zararı yokLoophus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayrıca sen aylak kaldın sanırsam, PM den sitemi vereyim post at biraz siteye hem için açılır
zorunda değilim ama adam demişki destek olun bende r10 dan iyi destek çıkar diye yazdım 
Yakınlarda fırın varsa durma hemen koş ekmekleri al.