Xerox kardeşim örneğin güzel.
fakat şunu belirteyim ben yapılanın dogru oldugunu savunmuyorum ama sizin yaptıgınızda dogru sayılmaz, Siz şimdi gidip o reklama tık atıyorsunuz reklam verenin hesabı düşmüyormu

ne kadar akıllısınız ya halbuki bunu yapıcagınıza direk googleye şikayet etseniz ha ?
Konuştuklarınız ve yaptıklarınız birbirini nedense tutmuyor.
Ve ayrıca konu altında yok fırındı yok matbaaydı alakasız şeylerle haklı olmaya calısmayınız.
Katılıyorum hocam şimdi bunlar gidip tık atınca reklam verenlere ek bütçe gitmiyormuda gelip burda reklam verenlere yazık vs. diyorlar? Aksam oldu kafanız şişti herhalde gidin uyuyun tık atcağınıza.