• 16-08-2009, 22:55:16
    #1
    webturkiyeportal.com a üye oldum sonra imzama bi baktım ne yazıyo dersiniz


    50 kere tıkladım. sizdende iyi destek bekliyorum
  • 16-08-2009, 22:56:57
    #2
    çok iyi bir site, fazla destek olmak için 30-40 kere tıklayacağım, teşekkürler

  • 16-08-2009, 22:57:29
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Yarın bir gün gelir " Adsense beni banladı, halbu ki hile yapmamıştım. Türk'lere karşı gazeri var. F*ck Adsense " der.
  • 16-08-2009, 22:57:55
    #4
    by_antiseptic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok iyi bir site, fazla destek olmak için 30-40 kere tıklayacağım, teşekkürler
    çok teşekkür ederim. hepimizin destek olması lazım
  • 16-08-2009, 22:59:16
    #5
    Hep destek, tam destek
  • 16-08-2009, 22:59:39
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Ya güzel kardeşler bakın bırakın yapsınlar sömürsünler googleyi. Sömürende bir TÜRK kardeşiniz yani nedir tıklatma banlatma hevesi?
  • 16-08-2009, 23:02:55
    #7
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Loophus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya güzel kardeşler bakın bırakın yapsınlar sömürsünler googleyi. Sömürende bir TÜRK kardeşiniz yani nedir tıklatma banlatma hevesi?
    Reklam verenleri sömürüyor. Senin verdiğin reklamlar bu şekil de hile ile tıklansa hoşuna gider mi acaba?
    Git bi' yüzünü yıka, 10 - 15 dakika dışarı çık hava al.
  • 16-08-2009, 23:03:46
    #8
    Aslında bu arkadaşların banlanmaması da değişik bir durum. 2 senedir sorunsuz işleyen hesabım. Hiç bir sebep ve anormallik yokken, hiç bir kural ihlali yokken kapandı, ama bunlar açık hala hayret doğrusu...
  • 16-08-2009, 23:03:52
    #9
    Loophus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya güzel kardeşler bakın bırakın yapsınlar sömürsünler googleyi. Sömürende bir TÜRK kardeşiniz yani nedir tıklatma banlatma hevesi?
    bundan saçma yorum görmedim. Reklamı verenin sen olduğunu düşün bir akıllıda diyoki gelin yeni kerizler buldum. bana destek olunda sömüreyim şunu